Castratie van Léo, klein probleempje...
De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.
Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.
Ha ja, dit is toch wel beter vind ik,
Kijk eens:

Ik snap wat je bedoelt, dat moet best goed zijn euqinorev
Het is volkomen normaal dat je je zorgen maakt Ohara, als je eens wist hoe vaak ik de mijne bel... ik vind de assistenten echt heel geduldig! ;)
Inderdaad Soso, er bestaat tegenwoordig trouwens een ander systeem dat veel minder vervelend is voor het dier en net zo effectief is om het likken te voorkomen. Het is een soort opblaasbare band die een beetje lijkt op een nekbrace voor mensen, ik zou even een plaatje moeten opzoeken.
en laurence, je bent er weer bij trouwens
De dierenarts vertelde me dat dieren echt doordraaien van zo'n kap. Als je de tijd hebt om hem in de gaten te houden, doe dat dan vooral, je hebt geen andere keus.
Oeps, ik heb een woordje gemist. Heeft hij gezegd of het door de wondgenezing komt? Ik denk het wel.
Gelukkig ben je nu weer gerustgesteld, je hebt er goed aan gedaan om de dierenarts even te bellen!
Laurence en haar ark van Noach
Ohara,
Heel normaal hoor, dat je in de stress schiet als het om je lieve katjes gaat. Heeft hij gezegd of het kwam door het ontsmetten met Betadine? Dat is inderdaad ideaal, dat is ook wat dierenartsen gebruiken: Betadine of Vétodine (een Frans merk), dat is hetzelfde! En ja, het is de genezing die jeukt, net als bij ons na een operatie!
Nou, zie je wel, niks ernstigs. Je bent nu gelukkig weer gerustgesteld.
Hij heeft je vast verteld dat je het moet deppen met een gaasje met Betadine!
Over een paar dagen is alles weer in orde,
Dan heeft Léo weer rust en jij ook.
Laurence et son arche de Noé
Ik heb net even de dierenarts gebeld, hij zei dat het de eerste dagen normaal is en dat ik het moet ontsmetten met Betadine. Volgens mij stress ik veel te veel!!!!
Civa,
Nou, ik heb zelf geen katten meer die gesteriliseerd moeten worden, maar ik denk dat het ook wel van de dierenarts afhangt. Bij de kliniek waar ik al 22 jaar kom, zijn er nu drie nieuwe dierenartsen omdat de anderen met pensioen zijn gegaan. Er is er nog maar eentje over die ik al 22 jaar ken! Dus ik denk dat dat het verklaart: die nieuwe artsen hebben de nieuwste technieken! Ik ben geen dierenarts, dus ik weet het ook niet precies, maar goed: met of zonder kraag, het belangrijkste is dat ze gecastreerd of gesteriliseerd zijn! Die beschermkraag zal wel per dierenarts verschillen, maar als ik vrienden heb die hun poezen laten steriliseren, zal ik in ieder geval niet gek opkijken als ik geen kraag zie!
Laurence en haar ark van Noach