Castratie van Léo, klein probleempje...

?
Anonieme gebruiker Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Sinds gisteravond, toen we terugkwamen van de dierenarts, stopt Léo maar niet met het likken aan zijn onderkantje. Ik ben bang dat het niet goed geneest en dat het gaat ontsteken? Heb hulp nodig! Bedankt

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

30 antwoorden
Sorteren op:
  • ?
    Rapporteren

Ja, dat is niet zo handig, want hij werkt totaal niet mee!!!!! Ik wacht even op versterking om het nog een keer te proberen!!!

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Dat hangt van de dierenarts af @Civa. Gatsby is niet geschoren, alleen een beetje bijgeknipt, maar Harley wel, een flink kaal plekje! :)

Het is dezelfde praktijk, maar niet dezelfde dierenarts heeft ze allebei geopereerd.

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

De dierenarts had de haren op die plek wel even weg mogen knippen, niet zo handig van hem! Kun je misschien hulp krijgen om het thuis zelf even bij te knippen?

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Ja, de dierenarts zei dat het normaal is zolang hij goed eet en fit is. Nu is het alleen een hele uitdaging om op die plek Betadine te smeren!!!! Ik denk dat het door zijn lange haren komt, dat plakt steeds aan de wond!!!

Vertaald Frans
    Mure 69
    Mure 69 Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Hoi Euqi, ik heb de reacties hierboven niet gelezen, maar inderdaad, fijn dat alles normaal is met Léo.... dikke knuffels voor je 3 poezels en een miauw van Théo ;)

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Hoi Mure, mocht je op Ohara reageren: ze heeft haar dierenarts gebeld en die zei dat het normaal was (pagina 2) :)

Kriebels voor Théo!

Vertaald Frans
    Mure 69
    Mure 69 Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Wat gek, ik kan me niet herinneren dat die van mij dat deed bij zijn castratie... vraag het even na bij de dierenarts :)

Vertaald Frans
    Mllosnit
    Mllosnit Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Mijn zus heeft onlangs haar poes en haar kater laten opereren. Ze kregen allebei een flink verband, maar Gally heeft het echt helemaal kapotgescheurd --'. Een kraag of zo'n opblaasbare band zou voor haar dus wel handig zijn geweest.... Geb trok zich er echt helemaal niks van aan X).

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Klopt helemaal Soso, het belemmert het gezichtsveld niet en het voorkomt dat je dier overal tegenaan botst zoals met zo'n kap. Ook veel makkelijker met eten, de kattenbak op gaan en om lekker te gaan liggen en slapen. Kortom, een topvondst!

Vertaald Frans
  • 10 reacties van 30

Meer weergeven
  • Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!