Goedenavond vrienden,
Sorry dat ik jullie om de haverklap lastigval met mijn vragen (ze zeggen dat domme vragen niet bestaan :)).
Het valt me op dat Seal sinds een dag of twee schor miauwt. Is hij gewoon een beetje hees, net zoals wanneer je net wakker wordt en je je keel moet schrapen, of is het een symptoom van een ziekte? Het klinkt een beetje weggevallen, alsof het hem niet echt lukt om te miauwen.
Ik dacht dat het misschien komt doordat ik het raampje van de wc altijd op een kier laat staan tegen de geurtjes van de kattenbak (misschien heeft hij een kou gevat?). Hij laat zich niet echt aanpakken en ik kan zelf sowieso geen diagnose stellen lol, maar moet ik me zorgen maken? Omdat een kat zijn pijn nooit laat zien, maakt het me toch wat ongerust. Vandaag was ik de hele middag thuis en ben ik maar ongeveer 30 minuutjes weg geweest; bij terugkomst is hij geen enkele keer de slaapkamer uit gekomen, ook al ging ik hem vaak knuffelen en was hij vrolijk (spinnen, rollen, enz.). Hij kwam er pas rond middernacht uit toen hij naar de bak moest. Ik heb hem tussendoor wel eten gebracht, wat hij natuurlijk meteen heeft verslonden. Ik wil eigenlijk weten of ik zijn afspraak bij de dierenarts moet vervroegen (ik wilde die eigenlijk afzeggen om de vooruitgang die we hebben geboekt niet te verpesten), maar ik geloof dat ik geen keus heb en de afspraak moet laten staan.
Heeft iemand van jullie wel eens een kat gehad met een schorre stem? ^^
Nogmaals sorry voor de vragen. Ik leer elke dag weer bij 😝