Mijn kitten eet heel veel

?
Anonieme gebruiker Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Ik ben een weekje weggeweest voor werk en nu ik mijn kleine kitten weer zie... heeft hij een dik buikje!!! (Mijn vriend heeft goed voor hem gezorgd, zo te zien).

Voor een kitten van drie maanden krijgt hij onbeperkt Pro Plan Kitten brokjes + één maaltijdzakje per dag, dus 100g natvoer.

Ik denk dat dit wel erg veel is, toch??? Om je een idee te geven: ik heb twee weken geleden een zak brokjes van 400g gekocht en die is nu bijna op...

Ik heb het er met mijn vriend over gehad en gezegd dat hij de porties moet verkleinen... maar hij zegt dat onze kat de hele tijd honger heeft. Ik denk zelf eerder dat hij moeite heeft om zichzelf te reguleren!!!

Bedankt voor jullie reacties

Mijn kitten eet heel veel

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

60 antwoorden
Sorteren op:
  • Bekijk eerdere opmerkingen
  • ?
    Rapporteren
    Echt? Mijn kat vindt dat juist heerlijk!
    Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Echt waar??!! Die van mij houdt van tonijn, vis, en verder weet ik het eigenlijk niet

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Mijn Félia houdt niet van vlees, vis of zelfs gebraden kip van het merk Margaux (een Frans merk), ze lust alleen maar fabrieksvoer.

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Ik heb precies hetzelfde als jij, lycat!

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Ik weet niet of natvoer een dikmaker is, maar het is niet echt voedzaam, het zorgt voor tandsteen en er zit meestal een hoop troep in. Je kunt dan net zo goed direct vlees of vis geven.

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Die van mij willen geen natvoer, alleen maar brokjes die de hele dag klaarstaan.

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Ik doe precies hetzelfde als jij Lycat

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Ik geef mijn katten onbeperkt brokjes en natvoer geef ik ze twee keer per week, dat is prima zo. Zo worden ze tenminste niet te dik!! :)

Vertaald Frans
  • 50 reacties van 60

Meer weergeven
  • Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!