Mijn kitten eet heel veel
De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.
Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.
Dat is een goed compromis, denk ik ;)
Hij is echt prachtig!
oh wat is hij mooi, echt prachtig
Gibbs is echt prachtig! Het is mijn droom om een Heilige Birmaan te hebben (^^,)
Nou, bedankt voor al jullie meningen...
Oké, mijn partner en ik hebben een compromis gevonden: onbeperkt brokjes en om de dag een half zakje... Ik hou zijn gewicht goed in de gaten.
We zullen wel zien hoe die kleine boef het opvat, ik denk dat er wel wat afgemupperd gaat worden hier in huis.

Wat een schatje, die kat!
Ja hoor, het is goed het is goed het is goed het is goed het is goed het is goed het is goed het is goed het is goed het is goed het is goed het is goed het is goed het is goed het is goed het is goed het is goed het is goed het is goed het is goed het is goed het is goed lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol
@lycat ze heeft gelijk hoor, het gaat nu wel weer. Ik ben weer rustig, alles is oké.
Ja, ze heeft echt gehuild
Ja echt wel lol
Ik was echt woest, zoals lycat al zei