Mijn kitten eet heel veel

?
Anonieme gebruiker Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Ik ben een weekje weggeweest voor werk en nu ik mijn kleine kitten weer zie... heeft hij een dik buikje!!! (Mijn vriend heeft goed voor hem gezorgd, zo te zien).

Voor een kitten van drie maanden krijgt hij onbeperkt Pro Plan Kitten brokjes + één maaltijdzakje per dag, dus 100g natvoer.

Ik denk dat dit wel erg veel is, toch??? Om je een idee te geven: ik heb twee weken geleden een zak brokjes van 400g gekocht en die is nu bijna op...

Ik heb het er met mijn vriend over gehad en gezegd dat hij de porties moet verkleinen... maar hij zegt dat onze kat de hele tijd honger heeft. Ik denk zelf eerder dat hij moeite heeft om zichzelf te reguleren!!!

Bedankt voor jullie reacties

Mijn kitten eet heel veel

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

60 antwoorden
Sorteren op:
  • Bekijk eerdere opmerkingen
  • ?
    Rapporteren

Dat is een goed compromis, denk ik ;)

Hij is echt prachtig!

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Gibbs is echt prachtig! Het is mijn droom om een Heilige Birmaan te hebben (^^,)

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Nou, bedankt voor al jullie meningen...

Oké, mijn partner en ik hebben een compromis gevonden: onbeperkt brokjes en om de dag een half zakje... Ik hou zijn gewicht goed in de gaten.

We zullen wel zien hoe die kleine boef het opvat, ik denk dat er wel wat afgemupperd gaat worden hier in huis.

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Ja hoor, het is goed het is goed het is goed het is goed het is goed het is goed het is goed het is goed het is goed het is goed het is goed het is goed het is goed het is goed het is goed het is goed het is goed het is goed het is goed het is goed het is goed het is goed lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

@lycat ze heeft gelijk hoor, het gaat nu wel weer. Ik ben weer rustig, alles is oké.

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Ik was echt woest, zoals lycat al zei

Vertaald Frans
  • 30 reacties van 60

Meer weergeven
  • Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!