Mijn kitten eet heel veel
De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.
Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.
Wat schattig! Heb je er nog veel meer van dit soort?
Wat een schatje van een kitten, en hij poseert echt voor de foto's :p

Ah oké Dellys, inderdaad, ik had het niet helemaal goed begrepen, sorry!
Het klopt dus dat 100 gram natvoer per dag niet te veel is voor een kitten in de groei, naast de brokjes, toch?
Bedankt Dellys dat je me op mijn fout hebt gewezen, kusjes
Hoi Jocya.
Volgens mij heb je niet helemaal begrepen wat ik bedoelde ;)
Ik zei dat ik 100 gram natvoer per dag echt niet te veel vind voor een kitten die volop in de groei is.
Dat is wat mijn eigen kittens ook krijgen.
Het klopt wel dat de volwassen katten minder krijgen, ook al geef ik ze elke dag natvoer.
Ja, daarom laat ik de brokjes gewoon onbeperkt staan, ik geef geen natvoer.
Persoonlijk vind ik een zakje natvoer van 100 gram niet per se te veel voor een kitten.
Vergeet niet dat een kitten veel eet (meer dan een volwassen kat) en volop in de groei is.
Wat een prachtige kat! Wat een geluk heb je dat je hem gekregen hebt, mazzelaar!
Ik ben zelf echt totaal niet fotogeniek snik... :'(
Maar hij is echt prachtig!!!
Ik vind deze foto echt geweldig, en hij is ook nog eens super fotogeniek! Dat is echt een kenmerk van mooie katten, ik kan erover meepraten met die van mij! ;)
Bedankt namens hem ^^ hij weet maar al te goed dat hij knap is, soms gedraagt hij zich echt als een prinsje lol
Ik had zelf het geld niet om er eentje te kopen, maar de moeder van een vriendin had een nestje en heeft hem aan mij gegeven. En ik kan je vertellen: hij is echt de koning in huis...
Ik denk dat het een flinke kat gaat worden, als ik naar de grootte van zijn vader kijk.