Mijn kitten eet als een varkentje

?
Anonieme gebruiker Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Hoi allemaal,

Mijn kleine Gibbs, die al flink groot wordt, eet echt als een varkentje...

Ik heb net de keuken gepoetst en toen ik zijn voerbakje met brokjes weer neerzette, lag de helft er alweer naast...

Meneer is nogal kieskeurig, dus hij eet de brokjes die op zijn placemat zijn gevallen echt niet op. Ik vind ze soms zelfs terug in de woonkamer.

Hij heeft een bakje met een opstaande rand... nou, ik weet echt niet meer wat ik met mijn kleine varkentje aan moet ^^

Hebben jullie tips om te voorkomen dat er overal brokjes door de keuken liggen???

Bedankt allemaal

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

31 antwoorden
Sorteren op:
  • Bekijk eerdere opmerkingen
  • ?
    Rapporteren

Ja, want hij wil niet te lang voorovergebogen bij zijn voerbak blijven staan.

Vertaald Frans
    Melly
    Melly Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Kijk, dit is hem: http://www.wanimo.com/fr/chats/set-de-table-pour-chat-sc845/plateaux-de-proprete-lindo-sf767/

Want meneer neemt een hele bek vol brokjes en gaat er dan mee schudden... Daardoor valt het "overschot" er steeds naast.

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

omdat zijn voerbakje goed is aangepast

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Ik heb zelf niks neergelegd, Némésis eet best wel netjes. Soms vind ik een of twee brokjes terug, maar daar blijft het wel bij.

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

"Ik weet niet wat te goed zeggen", die zin van me was echt geen Nederlands. Ik zou er echt aan moeten denken om m'n bericht even na te lezen voordat ik het post...

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Oei, da's niet zo fijn dat de kat er zo'n bende van maakt Flavie... Ik weet ook niet zo goed wat ik je moet zeggen... Misschien een ander voerbakje proberen of doen wat Nimiss zegt...

Aan de andere kant zijn katten misschien net als mensen: je hebt schrokkers die alles onderknoeien en de rest ;)

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Daarom let ik goed op de hoogte van de voerbak en sindsdien knoeien ze niet meer, zelfs de kleintjes eten er nu gewoon boven.

Vertaald Frans
    Nimiss
    Nimiss Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Ik heb zelf ook al een paar keer de voerbak vervangen en dat veranderde niks, maar je kunt het natuurlijk proberen, Eivalf.

Die van mij eet de brokjes die hij buiten zijn bakje gooit nooit op, behalve als we de bak weer bijvullen nadat hij leeg is gegaan :D (gebeurt zelden, meestal belanden ze in de stofzuiger)

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

een kat moet geen te diep voerbakje hebben, daar hebben ze een hekel aan en dan gaan ze knoeien met hun eten. dat is ook de reden dat de hondenbakken en kattenbakken in de dierenwinkel heel anders zijn als je ze vergelijkt, dus misschien is dat het wel en is het bakje gewoon niet goed.

Vertaald Frans
  • 30 reacties van 31

Meer weergeven
  • Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!