Mijn kitten eet als een varkentje
De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.
Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.
Ja Melly, inderdaad, ik kom later wel weer even terug...
Doei doei!
Ja, bij mij bugt het ook de hele tijd
Hetzelfde hier Ninie, echt vreselijk... Ik ben dus maar de afwas gaan doen haha
Hé, is het nou alleen bij de mannetjes zo dat ze als varkens eten, of ligt het aan mij?
Even wat anders: ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar wat een bugs zeg! De verbinding valt steeds weg, echt vreselijk.
Echt superhandig! Ik raad het je echt aan, en het is ook nog eens supermakkelijk schoon te maken :) En geen brokjes meer verspreid door het hele appartement :) En ook geen melkbakjes meer die aan de vloer plakken... Lol
Lmao Lyly, vooral omdat het niet eens zo duur is (7-8 euro). Ik heb het zelf bij Maxi Zoo gekocht, dus ik ga ervan uit dat je het bij Animalis ook wel zult vinden ;)
Berlioz doet precies hetzelfde als jouw Réglisse Melly, ik word er echt hopeloos van hahaha. En ja hoor, lekker met de kop schudden en die brokjes zo in het schone water mikken, en brokjes over de hele vloer bleegh -_-" Ik denk dat ik ook maar hetzelfde ga doen als Melly, ik ben die brokjes overal binnen 5 minuten echt spuugzat.
Lol Melly :)
En best een leuk eetsetje, en vast ook erg handig :)
Ja, de stakker, hij moet inderdaad niet te lang gebogen blijven staan Jocya... Pff
Echt supergrappig Ninie! Hahaha. Dat opruimen is geen probleem hoor, ik haal de bakjes gewoon weg en maak de placemat schoon :)
In ieder geval echt goed bedacht, dat plateau met de voerbakken.
Hahaha, die Réglisse van je is echt een gekkie! Schudt hij nou echt met z'n brokjes? Moet een grappig gezicht zijn (iets minder leuk om daarna op te ruimen).