Mijn kitten eet als een varkentje

?
Anonieme gebruiker Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Hoi allemaal,

Mijn kleine Gibbs, die al flink groot wordt, eet echt als een varkentje...

Ik heb net de keuken gepoetst en toen ik zijn voerbakje met brokjes weer neerzette, lag de helft er alweer naast...

Meneer is nogal kieskeurig, dus hij eet de brokjes die op zijn placemat zijn gevallen echt niet op. Ik vind ze soms zelfs terug in de woonkamer.

Hij heeft een bakje met een opstaande rand... nou, ik weet echt niet meer wat ik met mijn kleine varkentje aan moet ^^

Hebben jullie tips om te voorkomen dat er overal brokjes door de keuken liggen???

Bedankt allemaal

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

31 antwoorden
Sorteren op:
  • D
    Del2244 Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Goedenavond,

Je reactie heeft zeker met het onderwerp te maken, maar het heeft niet echt zin om nog te reageren op een gesprek uit 2012 😉

Vertaald Frans
    L
    Lilix01 Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Ik kan je geruststellen, die van mij doet precies hetzelfde. Ze pakt er eentje in haar bek en terwijl ze wegloopt laat ze hem vallen, we vinden ze echt overal 👍 Ik denk vooral dat ze niet zo goed opletten omdat ze weten dat ze toch altijd genoeg te eten hebben 😂

Vertaald Frans
    Bibounecats
    Bibounecats Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

dat hangt ook van de katten af, mijn 3 katten hebben voerbakjes met dezelfde diepte die niet eens zo diep zijn, maar het is altijd dezelfde die er een bende van maakt :)

Vertaald Frans
    Bibounecats
    Bibounecats Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Dat hangt ook van de katten af, ik heb zelf 3 katten, ze hebben dezelfde voerbakjes, maar het is altijd weer dezelfde die overal loopt te knoeien lol

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Ach, die ramen, dat is echt het werk van Loukas.

Vertaald Frans
    Melly
    Melly Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Ze wil je gewoon helpen met de ramen lappen hoor! XD

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Hahaha meiden, die katten van jullie die met hun brokjes schudden! Lol

Die van mij eten eigenlijk best netjes. Er liggen wel wat brokjeskruimels rond de voerbakjes, maar ik denk dat dat komt omdat ze nogal uit elkaar vallen. Félia eet daarentegen haar natvoer vaak met haar pootjes, en als ze dat doet maakt ze er een flinke bende van (en ik vind het echt "heerlijk" als ze daarna meteen aan het raam gaat krabben grrrrrr...)

Ik denk Eivalf dat sommige katten inderdaad grotere smeerpoetsen zijn dan andere, ik weet niet of je daar nou echt veel aan kunt doen...

Vertaald Frans
  • 10 reacties van 31

Meer weergeven
  • Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!