Ziek na inenting, maak me grote zorgen
De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.
Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.
Hoi,
Ik wil je niet ongerust maken, maar houd haar wel goed in de gaten. De kans is heel erg groot dat het niets ernstigs is, maar ik heb hier wel eens gelezen over reacties op vaccinaties – gelukkig zeldzaam, maar wel heftig.
Tegen het einde van de dag of uiterlijk morgen moet ze zich echt wel beter voelen. Zo niet, wacht dan niet af en ga terug naar de dierenarts.
Om welke herhaalprikken ging het precies?
Maak je echt niet onnodig zorgen, je moet alleen even alert blijven voor de zekerheid. :)
Hoi,
Ik heb wel eens vaker reacties gezien na een vaccinatie... de kat was dan nogal suf en ik zou zeggen niet echt lekker... maar de volgende dag was het alweer over!
Als het niet beter gaat, moet de dierenarts er toch echt even naar kijken... dat hoort gewoon bij de nazorg van een inenting!
Houd je ons op de hoogte? Bedankt!
12 reacties van 12