Witte haartjes op zwarte kitten
De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.
Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.
Ja, het gaat goed!
Nabu heeft een witte buik, maar mijn Pap'diouf is echt helemaal zwart! Geen "Woody Allen"-haartje te bekennen!
Het is trouwens geen Bombay, maar hij weegt wel drie keer zoveel als Ficelle, die zelf juist heel erg op een "vuilnisbakjes-Bombay" leek 😂!
Nabu is totaal niet wild meer en hij is echt enorm geworden, het lijkt wel of hij zwanger is! Ik was even bang voor natte FIP, maar nee hoor, alles is goed, hij is gewoon lekker mollig!
Alles goed verder?
Een quote uit de serie "My Wife and Kids"

Het was net Woody Allen bij een bijeenkomst van de Black Panthers! 😂
Hoi,
Dat is geen enkel probleem. Eigenlijk zijn er maar heel weinig katten die echt helemaal zwart zijn zonder een enkel wit haartje, zoals de Bombay bijvoorbeeld.
Hetzelfde hier, die van mij krijgt er ook steeds meer. Omdat zijn moeder en zus wit waren, is dat heel normaal.
Mijn kitten van nu 7 maanden was eerst zwart, maar nu zit hij vol met witte haren. Zelfs onder zijn buik wordt hij wit.

Mijn zwarte kat heeft ook hier en daar witte haren, het is niks ernstigs hoor. Hun vacht kan na verloop van tijd gewoon veranderen.
Mijn zwarte poes heeft ook een paar verspreide witte haartjes op haar buik.
Ze heeft ook wat witte snorharen, en dat worden er steeds meer naarmate ze ouder wordt.
Dat stelt me gerust, dankjewel!
Dat is een mooi bijgeloof, bedankt ^^