Witte bult in de vacht van mijn kat

?
Anonieme gebruiker Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Hoi allemaal, ik heb net een wit ovaal bultje van 0,8 cm ontdekt bij de aanzet van de staart van mijn kitten. Ik heb een foto bijgevoegd. Ik vraag me af wat dit zou kunnen zijn. Ik heb hem sinds dinsdag en ik ben van plan om volgende week met hem naar de dierenarts te gaan voor zijn inentingen. Bedankt voor jullie hulp.

Witte bult in de vacht van mijn kat

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

6 antwoorden
Sorteren op:
  • D
    Del2244 Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Hoi!

Die "zwarte draadjes" zijn de pootjes, dus het zijn inderdaad teken.

Volg de adviezen op die in dit topic worden gegeven. Maar gezien het aantal en de plek, zul je waarschijnlijk hulp nodig hebben om ze allemaal te verwijderen, indien nodig door de dierenarts, maar in ieder geval zo snel mogelijk.

Tot snel

Vertaald Frans
    A
    Anthony62370 Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Hoi! Mijn kat heeft ook van die witte bultjes. Ik weet niet of het teken zijn, maar hij heeft er eentje bij zijn oor, precies tussen de huidplooien. Als ik er voorzichtig aan zit om het goed te bekijken, zie ik zwarte draadjes bewegen. Help me alsjeblieft! (Ps: sorry voor de typefoutjes)

Vertaald Frans
    ?
    Anonieme gebruiker Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Hoi! Het was inderdaad een teek. Hij is er gisteravond levend uitgehaald. Ik ga straks even naar de dierenarts. Bedankt voor je reactie.

Vertaald Frans
    Mamiecat
    Mamiecat Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Hoi,

Ik denk ook dat het een teek zou kunnen zijn en dat je die snel moet verwijderen... vandaag nog even naar de dierenarts gaan!

Houd ons op de hoogte, bedankt!

Vertaald Frans
    M
    Malkia Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren
    Dat ziet er echt uit als een teek. Je kunt niet wachten tot je afspraak bij de dierenarts om hem te verwijderen (tenzij die morgen al is). Je kunt bij elke drogist of apotheek een tekentang (of tekenhaakje) halen. Gezien de grootte moet je de grootste gebruiken (ze zitten vaak per twee verpakt in verschillende maten). Schuif het haakje onder de 'bol' en draai tegen de klok in. Check goed of de kop ook meegekomen is en desinfecteer het plekje daarna (bijvoorbeeld met Betadine of Sterilon).
    Vertaald Frans
  • 6 reacties van 6

• Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!