Witte bult in de vacht van mijn kat
De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.
Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.
Hoi!
Die "zwarte draadjes" zijn de pootjes, dus het zijn inderdaad teken.
Volg de adviezen op die in dit topic worden gegeven. Maar gezien het aantal en de plek, zul je waarschijnlijk hulp nodig hebben om ze allemaal te verwijderen, indien nodig door de dierenarts, maar in ieder geval zo snel mogelijk.
Tot snel
Hoi! Mijn kat heeft ook van die witte bultjes. Ik weet niet of het teken zijn, maar hij heeft er eentje bij zijn oor, precies tussen de huidplooien. Als ik er voorzichtig aan zit om het goed te bekijken, zie ik zwarte draadjes bewegen. Help me alsjeblieft! (Ps: sorry voor de typefoutjes)
Bedankt voor de update!
Hoi! Het was inderdaad een teek. Hij is er gisteravond levend uitgehaald. Ik ga straks even naar de dierenarts. Bedankt voor je reactie.
Hoi,
Ik denk ook dat het een teek zou kunnen zijn en dat je die snel moet verwijderen... vandaag nog even naar de dierenarts gaan!
Houd ons op de hoogte, bedankt!
6 reacties van 6