Hoi!
Ik wilde eens weten wat jullie doen met de drollen van je kat. Waar gooien jullie die weg?
Ik weet dat er van die speciale kattenbakemmers bestaan, maar die heb ik zelf nog nooit gebruikt.
Meestal gooi ik het in de wc, maar omdat er altijd wel wat kattenbakkorrels aan blijven plakken (minerale vulling), wil ik het liever ergens anders kwijt. In de gewone vuilnisbak gaat het al snel stinken. Is het misschien een idee om ze in hondenpoepzakjes te doen en die dan in de prullenbak te gooien? Zou dat minder erg stinken?
Ik ben namelijk bang dat de afvoer op den duur verstopt raakt, ook al zitten er maar een paar korreltjes aan de poep. Ik heb al eens problemen gehad; ik huur mijn woning en de afvoer in de centrale gang zat verstopt. Volgens de beheerder kwam dat door kattenbakvulling (of vochtige doekjes), maar ik twijfel daaraan. Hij zegt volgens mij maar wat om niet te hoeven repareren of betalen, want hij is van plan mij de kosten van de loodgieter te laten betalen als het nog een keer gebeurt.