Vlooienpipet
De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.
Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.
Het is heel normaal dat je kat kwijlt nadat ze aan het middel uit de pipet heeft gelikt. Dit spul is niet bedoeld om via de bek binnen te krijgen, maar meestal kan het geen kwaad. Let wel op: dit geldt alleen als de vlooienpipet ook echt een speciale pipet voor katten was. Sommige pipetten voor honden bevatten namelijk een stof die giftig is voor katten. Mocht dat het geval zijn, ga dan direct naar de dierenarts.
Normaal gesproken kan je kat er niet bij als je de pipet tussen de schouderbladen aanbrengt. Als je voor de zekerheid toch een beschermkraag wilt omdoen, raad ik je aan om deze minstens een dag of een nacht om te laten, zodat je zeker weet dat het middel goed is ingetrokken.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
Anne-Louise
Hoi
Het was natuurlijk een middel voor katten
De dierenarts had me dat toen ook al gezegd
Op haar schouder zou ze er sowieso bij kunnen om te likken, ik ken haar onderhand wel
Bedankt voor de info
Hoi,
Het is heel normaal dat je kat kwijlt nadat ze aan de vloeistof uit de pipet heeft gelikt. Dit middel is niet bedoeld om in te nemen, maar meestal kan het geen kwaad. Let wel op: dit geldt alleen als de vlooienpipet ook echt speciaal voor katten was. Sommige pipetten voor honden bevatten namelijk een stof die giftig is voor katten. Als dat bij jou het geval is, moet je direct naar de dierenarts gaan.
Als je de vloeistof tussen de schouderbladen aanbrengt, kan je kat er normaal gesproken niet bij om te likken. Als je voor de zekerheid toch een beschermkraag wilt gebruiken, raad ik je aan om deze minstens een dag of een nacht om te laten, zodat je zeker weet dat het middel goed is ingetrokken.
Ik hoop dat ik je hiermee heb kunnen helpen.
Anne-Louise
2 reacties van 2