Ultra Levure en Smecta?

?
Anonieme gebruiker Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Hoi daar ben ik weer!!!

Nu is het zo dat ik op verschillende sites en forums heb gelezen dat je Ultra Levure (werkzame stof: Saccharomyces boulardii) kunt geven aan een kitten met zachte ontlasting? Ik zou heel graag willen weten of dat wel of niet kan?

Zelf twijfel ik een beetje... Aan de ene kant ben ik voor, omdat het een natuurlijk product is en niet gevaarlijk. Aan de andere kant ben ik tegen, omdat het een product is dat eigenlijk voor mensen bedoeld is...

Ik heb ook gehoord dat je Smecta (werkzame stof: diosmectiet) kunt geven... Omdat het in de basis een natuurlijk product is en voor baby's gemaakt is... Sommige ervaringen laten zien dat deze middelen effectief zijn, maar ik blijf sceptisch...

Bedankt

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

31 antwoorden
Sorteren op:
  • Bekijk eerdere opmerkingen
  • ?
    Anonieme gebruiker Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Nee, dat komt door het wisselen van de brokken. Ik stop alvast met het natvoer, omdat ik niet denk dat het de ontlasting verbetert (omdat die al een beetje zacht is). En dan denk ik dat ik maar wat biergist (werkzame stof: Saccharomyces boulardii) ga kopen ^^ .

Vertaald Frans
  • 31 reacties van 31

• Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!