Ultra Levure en Smecta?
De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.
Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.
Hoi, ik geef mijn topic even een update, want hun ontlasting is uiteindelijk toch weer zacht geworden...
Ondanks de Saccharomyces boulardii (de werkzame stof in Ultra-Levure) werkte het maar drie dagen, maar nu is hun ontlasting zelfs mét dat middel nog steeds zacht. Ik ben er dus maar mee gestopt...
Mijn dierenarts vertelde me dat het door de wisseling van brokken komt, daar bestaat geen twijfel over.
Ik weet niet zo goed wat ik nu moet doen. Met hen gaat het verder hartstikke goed, ze spelen nog de hele dag door, ze slapen goed... kortom, geen verandering in hun gedrag en er zit ook geen bloed bij de ontlasting.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het even niet meer weet. Ik zit nog steeds in de overgangsfase met hun brokken en ik vraag me af of juist het mengen van die twee soorten voor de zachte ontlasting zorgt.
Hebben jullie hier een mening over of ervaring mee?
Bedankt voor jullie reacties, ik hoop dat ik er wat aan heb.
Hoi, ik kom even een update geven.
Het gaat beter met mijn poezen, de ontlasting wordt minder dun :-)
Ik ben erg tevreden over de Ultra-Levure, ik raad het echt aan!
Heel erg bedankt Sevv voor de tips!
Oké, hartstikke bedankt!
Oké :-) super bedankt voor al je tips!!! ^^
En hoe lang moet je dit geven?
Nou, ik heb dus de Ultra-Levure (een Frans merk met de werkzame stof Saccharomyces boulardii) gekocht.
Alleen weet ik niet zo goed hoeveel ik nu precies moet geven?
Eén capsule per dag, of twee?
Bedankt voor jullie reacties ^^
Dus geen probleem als ik de Ultra-Levure geef :-) Bedankt
Het is nu ongeveer een week geleden.
Nou, ik heb de rest van de Purina One gewogen en er een gelijke hoeveelheid Orijen doorheen gemengd.
Maar nu heeft een van m'n poezen, of misschien wel allebei, last van zachte ontlasting :-/. Ik denk dat het normaal is, maar ik hoop dat het geen kwaad kan als ik Saccharomyces boulardii (de werkzame stof) geef aan de kat die nergens last van heeft :-/
Ik geef juist al Orijen? Ik snap je antwoord dan even niet ^^
Ik ben van Purina One overgestapt naar Orijen. Het is juist door die overstap dat ze last hebben gekregen van zachte ontlasting.
Ik heb even een klein vraagje... Ik weet niet precies of ze allebei last hebben van dunne ontlasting of dat het er maar eentje is :-S.
Kan ik ze allebei toch gewoon probiotica (werkzame stof: Saccharomyces boulardii) geven?
Oké, we gaan dus gewoon door met het natvoer.
Ik ga morgen Ultra-Levure halen en dat meng ik dan door zijn natvoer.