Hoi, Macaron van anderhalf jaar oud is vrijdag gecastreerd.
Ik heb hem om 16:00 uur opgehaald en hij was toen nog een beetje groggy. De dierenarts zei dat hij die avond geen brokjes mocht omdat hij vlak na de operatie had overgegeven.
Dus toen ik gisteren zag dat hij zijn gebruikelijke drolletje niet had gedaan, maakte ik me nog niet zo'n zorgen omdat hij vrijdag helemaal niets had gegeten.
De laatste keer was in de nacht van donderdag op vrijdag voordat we naar de dierenarts gingen, wetende dat hij na donderdagavond 20:00 uur niets meer had gegeten zoals de dierenarts had gevraagd. Sinds gisteren eet hij weer als vanouds, maar vandaag heeft hij nog steeds niet gepoept. Ik weet dus niet of het nu 2 of 3 dagen geleden is, of dat hij het misschien vrijdag (bij de dierenarts) heeft gedaan.
Nu begin ik me toch een beetje zorgen te maken. Hij is al een paar keer wezen plassen zonder problemen, de kattenbak is verder nog schoon sinds hij terug is van de dierenarts. Qua gedrag is er niet veel veranderd, behalve dat hij daar beneden veel meer likt dan voorheen... Ik weet nu niet goed wat ik moet doen. Ik denk dat als er vannacht niets verandert, ik morgen de dierenarts bel, maar ik hoor graag jullie mening.