SPOED! Mijn kat heeft een gat in zijn huid

S
Sianacatlv Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Hoi allemaal,

Ik stuur dit berichtje omdat ik me erg zorgen maak over mijn kat. Ik heb er twee, Simba & Nala; het zijn broertje en zusje en ze vechten af en toe, maar ze kunnen echt niet zonder elkaar. Ik vertel dit omdat mijn zus er vanmiddag achter kwam dat Simba een gat in zijn poot heeft, en toen ik van dichterbij keek zag ik dat het gat echt diep is. Ik laat het jullie op de foto zien... Ik heb op internet gezocht en het zou een opengebarsten abces kunnen zijn, maar ik had het eerder niet door omdat hij gewoon zijn gangetje ging. Ik had geen enkel vermoeden dat er iets mis was en ik vraag me af hoe hij hieraan komt. Misschien door het stoeien met zijn zus Nala? Ter info: ze zijn allebei geholpen. Ik wil hem dolgraag naar de dierenarts brengen, maar mijn ouders kunnen dat deze maand financieel echt niet betalen en ik krijg mijn salaris pas over 3 à 4 dagen. Kan dit tot volgende week nog veel erger worden? Ik maak me echt ongerust en ben doodsbang dat ik hem verlies, net als mijn vorige twee katten. Dus als jullie advies hebben voor in de tussentijd of jullie mening willen delen, dan zou ik jullie heel dankbaar zijn!

P.S. Ik heb er voor nu wat Betadine op gedaan.

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

11 antwoorden
Sorteren op:
  • Bekijk eerdere opmerkingen
  • 11 reacties van 11

• Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!