Hallo allemaal,
Mijn poes van 10 maanden is sinds 21 april drachtig. Op woensdag 16 juni hebben we een röntgenfoto laten maken om te checken of alles goed ging en de dierenarts vertelde ons dat ze binnen de komende 8 dagen zou bevallen. Maar nu zijn we bijna 2 weken verder en nog steeds niets. Ze zoekt geen plekje; we hebben een doos met dekens voor haar neergezet maar daar gaat ze totaal niet in. We hebben ook haar mandje "ingericht", maar daar doet ze ook niets mee. Ze zit de hele dag in de badkamer, terwijl ze normaal gesproken echt een knuffelkont is en altijd bij ons is.
Vrijdag had ze weeën (ik weet het niet 100% zeker) maar daarna niets meer! Ik heb de dierenarts gebeld en die zei dat ik over een week moet langskomen als ze nog niet bevallen is, maar dat vind ik wel heel erg lang duren!
Ik zou graag willen weten of iemand dit al eens heeft meegemaakt? En is het normaal dat ze geen plekje zoekt?
Het was geen geplande zwangerschap, we wilden haar laten steriliseren maar de dierenarts zei dat we moesten wachten op haar eerste krolsheid... maar ze is dus precies ontsnapt toen ze voor het eerst krols was!
Ik plaats hier een foto van haar buik, ik hoop dat jullie me kunnen helpen!
Bedankt.