Pootafdrukken van mijn katten maken
De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.
Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.
Tja, die twee kits kwamen aan met de inkt al half uitgesmeerd in de doos. Ik heb het nog geprobeerd, maar de inkt liep overal uit, dus ik denk dat ze die slechte review wilden goedmaken... Daarom sturen ze de bestelling nu opnieuw op. En ik heb twee katten.
Hoeveel katten heb je? Wat aardig van ze dat ze je een nieuwe kit opsturen, en als het dan nog steeds niet lukt, kun je proberen om je houtskoolpoeder te gebruiken (meng het misschien met wat water en gelatine, zodat het mengsel wat dikker wordt). Ja, ik wil het resultaat heel graag zien, lief van je! :)
Ik had er ook aan gedacht om de pootafdrukken van mijn katten te laten tatoeëren, maar ik heb uiteindelijk gekozen voor een simpele zwarte kat. Ik laat hun portretten pas zetten als ze er niet meer zijn ^^
Plantaardige inkt kan een goed idee zijn, ik hou het in gedachten voor het geval het me echt niet lukt met de kit
Ja, ik heb kokos-houtskoolpoeder, dat geeft best goed af, dus ik denk dat ik dat ga proberen... Maar de site waar ik de kit heb gekocht stuurt me een nieuwe op, omdat ik heb uitgelegd dat de inkt overal was uitgelopen en dat ik niet tevreden was. Ze komen me dus tegemoet. Ik ga het dus nog een keer proberen en ik laat jullie het resultaat weten :)
Of plantaardige inkt, dat is gemaakt van planten
https://www.lecalligraphe.com/encre-vegetale-10-ml-xml-358-999.html
Of misschien een pasta op basis van actieve kool?
De kleurstoffen zijn poeders die je met water moet mengen, maar ik ben bang dat het dan te vloeibaar wordt.. Daarom twijfel ik nogal over het resultaat....
Ja hoor, biologische voedingskleurstof bestaat echt, volgens mij is het zelfs van plantaardige oorsprong. Je kunt het online vinden of direct bij een biowinkel zoals Ekoplaza of Odin.
Inderdaad met een kwastje aanbrengen voor een dun laagje. Over die kruiden ben ik niet zo zeker, je kunt beter voor iets neutralers kiezen.
Ik zat net te denken aan carbonpapier. Je weet wel, dat dikke papier dat je tussen twee velletjes legt zodat het kopieert wat je schrijft? Zou dat wat zijn? Of laat dat gewoon alleen maar inkt door?
Bestaat er eigenlijk biologische levensmiddelenkleurstof?