Poes wil niet liggen en doet haar behoefte niet na sterilisatie

Manekikoneko
Manekikoneko Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Hoi allemaal,

Mijn poes is vanochtend gesteriliseerd en ik heb haar aan het eind van de middag weer opgehaald. Ze is vrij rustig, maar dat rompertje lijkt haar wat stijf te maken. Is het normaal dat ze alleen maar blijft zitten? Ik heb haar sinds 19:00 uur ook niet meer op de bak gezien.

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

3 antwoorden
Sorteren op:
  • M
    Mike64 Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Haar operatie is nog maar heel kort geleden, ze is nog wat suf van de narcose en heeft ook pijn. Haar litteken zit haar nog in de weg bij het springen, lopen, enzovoort.

Maak je geen zorgen, over een dag of twee komt alles wel weer goed. En zo'n rompertje is echt een must voor dit soort operaties, het beschermt het verband goed en ze kan er niet bij komen.

Wat betreft haar behoefte doen, dat komt ook wel weer op gang... tijdens de narcose liggen alle lichaamsfuncties van de kat stil (net als bij ons), dat moet allemaal weer even opstarten. Houd het in de gaten, ze zou het vandaag wel moeten doen..

Vertaald Frans
    M
    Missescat Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Hoi,

Wat betreft het bewegen: ik denk dat het heel normaal is dat ze last heeft van dat verband. Katten vinden dat over het algemeen maar niks en ze zal misschien zelfs proberen om het eraf te trekken.

Wat de behoefte betreft: houd morgen in de gaten of ze in ieder geval plast. Mijn poezels hebben ook weleens een hele dag overgeslagen voor de grote boodschap.

En als het je niet lekker zit, bel dan morgen gewoon even je dierenarts.

Vertaald Frans
    Manekikoneko
    Manekikoneko Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Ik was nog vergeten te zeggen dat ze niet meer op het bed springt, en ook niet op kleine meubeltjes. Daarom til ik haar nu zelf op als ze ergens op wil... komt dit allemaal door dat rompertje? 😞

Vertaald Frans
  • 3 reacties van 3

• Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!