Hoi,
Dit is de allereerste keer in m'n leven dat ik op een forum post... Maar ik moet echt even gerustgesteld worden of een verklaring vinden...
Mijn kitten is afgelopen maandag gesteriliseerd. Ik heb haar 's avonds weer opgehaald; ze was helemaal knock-out, maar alles was goed gegaan en ze zag er prima uit. Dinsdag ging het al veel beter, nog een beetje suf maar ze at wel, kwam knuffelen en sliep weer bij ons...
Toen ik woensdag thuiskwam van werk, zag ik dat ze niet had gegeten, maar wel had gedronken. Ik dacht dat het misschien nog door de narcose kwam... Maar ze moest overgeven, en gisteren hetzelfde liedje: ze heeft twee keer gebraakt en niet gegeten. Ik ben dus naar de dierenarts gegaan. Die begrijpt ook niet zo goed waarom ze overgeeft; ze ziet er verder redelijk goed uit, de hechtingen zijn oké en ze heeft geen koorts, maar hij maakt zich toch een beetje zorgen. Hij heeft haar een prik tegen het braken gegeven en een antibioticaprik, en zei dat ik vandaag terug moest komen. Hij houdt haar dan zo lang als nodig is als het niet verbetert...
Gisteravond heeft ze weer overgegeven en vanochtend ook. Ze eet nog steeds niks en nu drinkt ze ook niet meer. Ze zit daar maar een beetje voor zich uit te staren... Dus natuurlijk breng ik haar rond de middag weer terug.
Ik snap echt niet waarom dit gebeurt... Heeft iemand van jullie iets soortgelijks meegemaakt of heb je hier misschien verstand van om me wat gerust te stellen?
Bedankt