Poes al meer dan een maand vermist

A
Aziard Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Hoi allemaal, mijn poes is nu al meer dan een maand vermist en ik kom hier om te kijken of jullie nog nieuwe tips hebben om haar terug te vinden.

Vier maanden geleden ben ik verhuisd van een appartement naar een eengezinswoning. Ze kon toen eindelijk de tuin gaan ontdekken in plaats van alleen het balkon. In de eerste week was ik haar al een dag kwijt. Door haar steeds te roepen en haar kattenbak buiten te zetten, kwam ze toen gelukkig weer terug. Na dat avontuurtje bleef ze eigenlijk altijd wel dicht bij huis.

Maar nu is ze dus sinds een maand van de ene op de andere dag verdwenen. Ik heb echt alles geprobeerd: de kattenbak buiten gezet, haar mandje neergezet en elke avond roepen. Ik heb kilometers gelopen langs de wegen en in de velden en sloten gekeken, maar daar heb ik niks gevonden.

Ik heb contact gehad met de gemeente, maar zij hebben in die periode geen katten opgehaald. Ik heb de dierenarts, Amivedi en het asiel gebeld. Ook heb ik posters opgehangen bij winkels in de buurt, maar niks hoor. Niemand heeft haar gezien, ze is echt van het ene op het andere moment verdwenen.

Toen ze verdween was mijn vriendin net een maand zwanger, zou het daar iets mee te maken kunnen hebben? Ik weet het niet goed, ze heeft kinderen altijd een beetje lastig gevonden.

Na een maand zoeken begin ik de moed een beetje te verliezen... Ik weet dat sommige katten na een hele lange tijd ineens weer voor de deur staan, maar ik vind het lastig om daarin te blijven geloven. Het meest frustrerende is dat ik niet eens weet of ze nog wel leeft!

Laat het vooral weten als je dit ook hebt meegemaakt of als je nog advies hebt over dingen die ik nog kan doen... Alvast bedankt!

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

27 antwoorden
Sorteren op:
  • Bekijk eerdere opmerkingen
  • ?
    Anonieme gebruiker Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Heb je al op z'n oude woonplek gekeken? En in de omliggende steden of dorpen?

Vertaald Frans
    A
    Rapporteren

Mijn vriendin heeft die mensen toegevoegd op TikTok, want ik heb de app zelf niet. Zoals ik het heb begrepen, moet ik wachten tot ze het verzoek accepteert voordat ik contact met ze kan opnemen. Vooralsnog heb ik nog geen reactie gehad.

Ik blijf elke avond mijn kat roepen, maar zonder succes. Haar kattenbak ziet er na 2 maanden echt niet meer uit... Ik heb haar krabpaal buiten gezet als het mooi weer is en 's nachts... We gaan het zien... Bedankt allemaal!

Vertaald Frans
    Werewolf1
    Werewolf1 Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Er zijn inderdaad mensen die aan zoiets doen als "intuรฏtieve communicatie" met dieren... Dat kan met levende dieren, vermiste dieren zoals in jouw geval, of overleden dieren...

Het beste is dat je me even een privรฉberichtje stuurt voor de TikTok-namen, want het lukt me zelf niet echt... zelfs niet vanaf de pc... Maar ik kan ze je ook wel gewoon direct geven... Je kunt dus eens kijken bij mathilde.medium of eve.elevation... De ene is helderziende en medium, zoals haar naam al zegt, en ik geloof dat zij ook aan intuรฏtieve communicatie doet... De andere werkt met een pendel... Volg haar (eve.elevation) trouwens wel even voordat je haar iets vraagt...

Vertaald Frans
    A
    Rapporteren

Bedankt voor jullie berichtjes!

Ze is nog steeds niet thuis, inmiddels al bijna 2 maanden... Je verhaal over die helderziende verbaast me niets; hoewel ik er niet altijd in geloof, heb ik zelf ook weleens dingen meegemaakt waar ik geen verklaring voor had!

Ik heb al video's hierover gezien die gaan over communiceren met je kat via gedachten. Wie weet, we hebben niets te verliezen.

Nogmaals bedankt

Ps: kennen jullie de accounts op TikTok? Je mag me de namen in een privรฉberichtje sturen als je dat liever hebt. Bedankt

Vertaald Frans
    ?
    Anonieme gebruiker Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Hoi!

Ik begrijp je bezorgdheid. Sterkte en houd ons op de hoogte!

Vertaald Frans
    Werewolf1
    Rapporteren

Aziard

Maar nogmaals, geef de moed niet op!... ๐Ÿ™‚ ๐Ÿ˜‰

Vertaald Frans
    Werewolf1
    Rapporteren

Aziard

"Ja, ik ga posters maken.. Ik heb het al aan een paar buren gevraagd."

Goed zo!... ๐Ÿ˜‰ En hang ze dan overal op met de foto van je dier en alle nodige informatie erop...

"Vertel het me maar! Ik geloof in een hoop dingen"

Fijn dat je daarvoor openstaat!... :-) ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ‘ Ik weet niet of je TikTok hebt, maar er staan daar verschillende accounts op van paragnosten en helderzienden, waarvan sommigen met een pendel werken... Geloof het of niet, maar drie mensen โ€“ een helderziende, een medium en een sjamaan โ€“ vertelden me dat mijn katje nog leefde en het eigenlijk prima maakte toen hij de tweede keer vier maanden lang spoorloos was... Ze zeiden alle drie ook dat hij niet ver weg was... Nou, hij maakte het inderdaad prima toen ik hem terugvond en hij was ook echt niet ver weg: hij zat bij een buurvrouw die vlak naast me woont... Ik woon op nummer 77C in mijn straat en de buurvrouw op nummer 79... Dat betekent dat hij echt pal naast me zat... Lol ๐Ÿ™‚

Een ander punt, waarvan sommigen die dit lezen misschien zullen zeggen dat het toeval is, is dat de drie personen over wie ik het net had elkaar niet kennen... De helderziende heb ik "geraadpleegd" op een chatsite van het Franse Skyrock en de andere twee heb ik via een app "gesproken"...

Vertaald Frans
    A
    Rapporteren
    Hoi, Ik hoop zo dat ze door iemand is meegenomen en dat ze weer terugkomt. Het is een heel mooi poesje met een prachtige vacht, dus ik dacht inderdaad ook aan diefstal. Ik had alle adreswijzigingen al doorgegeven, ook bij de NDG (de databank voor gechipte dieren). Ik heb de vermissing daar ook gemeld. Ik blijf haar op sommige avonden nog wel roepen, maar het is waar dat ik dat nu minder regelmatig doe.
    Vertaald Frans
    A
    Rapporteren

Ja, ik ga posters maken.. Ik heb het al aan een paar buren gevraagd.

Vertel het me maar! Ik geloof in een hoop dingen ๐Ÿ™„

Vertaald Frans
    Werewolf1
    Rapporteren

Je hoeft echt geen 3.000 posters te maken... Je kunt er ook 200 of 300 doen, misschien 500... Dat gaat natuurlijk nog wel wat kosten, maar goed... Ik zit trouwens aan iets te denken, maar het hangt er wel vanaf of je daarin gelooft of niet...

Vertaald Frans
  • 20 reacties van 27

Meer weergeven
  • Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!