Hoi allemaal, mijn poes is nu al meer dan een maand vermist en ik kom hier om te kijken of jullie nog nieuwe tips hebben om haar terug te vinden.
Vier maanden geleden ben ik verhuisd van een appartement naar een eengezinswoning. Ze kon toen eindelijk de tuin gaan ontdekken in plaats van alleen het balkon. In de eerste week was ik haar al een dag kwijt. Door haar steeds te roepen en haar kattenbak buiten te zetten, kwam ze toen gelukkig weer terug. Na dat avontuurtje bleef ze eigenlijk altijd wel dicht bij huis.
Maar nu is ze dus sinds een maand van de ene op de andere dag verdwenen. Ik heb echt alles geprobeerd: de kattenbak buiten gezet, haar mandje neergezet en elke avond roepen. Ik heb kilometers gelopen langs de wegen en in de velden en sloten gekeken, maar daar heb ik niks gevonden.
Ik heb contact gehad met de gemeente, maar zij hebben in die periode geen katten opgehaald. Ik heb de dierenarts, Amivedi en het asiel gebeld. Ook heb ik posters opgehangen bij winkels in de buurt, maar niks hoor. Niemand heeft haar gezien, ze is echt van het ene op het andere moment verdwenen.
Toen ze verdween was mijn vriendin net een maand zwanger, zou het daar iets mee te maken kunnen hebben? Ik weet het niet goed, ze heeft kinderen altijd een beetje lastig gevonden.
Na een maand zoeken begin ik de moed een beetje te verliezen... Ik weet dat sommige katten na een hele lange tijd ineens weer voor de deur staan, maar ik vind het lastig om daarin te blijven geloven. Het meest frustrerende is dat ik niet eens weet of ze nog wel leeft!
Laat het vooral weten als je dit ook hebt meegemaakt of als je nog advies hebt over dingen die ik nog kan doen... Alvast bedankt!