Ontwikkeling van de vacht van mijn kitten :p

?
Anonieme gebruiker Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Hoi,

Ik heb een klein huis-tuin-en-keukenkatje dat nu 3 maanden oud is. Als iemand hier een beetje verstand van heeft, zou ik graag willen weten of het mogelijk is dat hij tenminste halflang haar krijgt.

Zijn vader is een raszuivere Heilige Birmaan, en zijn moeder was een huiskat die al een kruising was tussen een Siamees en een Birmaan.

Ik heb altijd al een langharige kat gewild, maar ik was op slag verliefd op Zephir. Dus als er een kleine kans is dat hij halflang haar krijgt, zou dat mooi meegenomen zijn ;)

Trouwens, als jullie foto's hebben van je katten van vroeger en nu (als kitten en als volwassen kat), lijkt me dat ook heel leuk om te zien.

Alvast bedankt

Ontwikkeling van de vacht van mijn kitten :p

Op de foto in zijn rode mandje was hij 2 maanden en een paar dagen oud, op de andere foto's is hij vandaag precies 3 maanden oud.

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

11 antwoorden
Sorteren op:
  • Bekijk eerdere opmerkingen
  • ?
    Anonieme gebruiker Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Hoi, je kat heeft een dikke vacht die neigt naar halflang, maar veel langer zal het niet meer worden, of hooguit een heel klein beetje. De vacht kan wel nog wat dikker worden, maar dat is een beetje afwachten en hangt van van alles af. De tijd zal het leren :)

Kiara met 2 maanden, een dikke en halflange vacht

Kiara nu, haar vacht is nog steeds even dik of zelfs dikker en halflang, maar dat valt minder op omdat ze natuurlijk gegroeid is.

Haar moeder had lang haar en de vader niet.

Vertaald Frans
  • 11 reacties van 11

• Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!