Noodoplossing voor de kattenbak

?
Anonieme gebruiker Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Hoi allemaal! Ik had even een vraagje voor een slimme tip. Ik heb vorige week 40 liter kattenbakvulling besteld voor mijn lieverds, maar ik heb het nog steeds niet binnen en de bak is nu echt vies en stinkt behoorlijk!!! Toen ik de bestelling deed, had ik nog genoeg voor twee keer verschonen, maar nu heb ik helemaal niets meer! Ik wil de oude vulling echt weggooien, want ik heb geen idee hoe die van mij er nog steeds op durven te gaan! Ik weet dat het het beste is om even snel een klein zakje te gaan kopen, maar mijn bestelling komt morgen al binnen. Dus ik dacht erover om voor vandaag wat kranten of keukenrol op de bodem te leggen. Is dat een goed idee of hebben jullie nog een andere tijdelijke oplossing?

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

13 antwoorden
Sorteren op:
  • Bekijk eerdere opmerkingen
  • ?
    Rapporteren

Oké bedankt, dan doe ik er wel wat keukenrol in want het is toch alleen voor vandaag. Als het goed is heb ik morgen hun kattenbakvulling binnen, tenminste dat hoop ik!! Bedankt

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Na de sterilisatie van onze schatjes gaf de dierenarts ons de tip om de kattenbak te vullen met keukenpapier om te voorkomen dat hun verse wond geïrriteerd zou raken. Je hoeft alleen elke avond het keukenpapier te verversen, en de katten hebben het een week lang zonder problemen volgehouden! ^^

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Krantenpapier wordt afgeraden, de inkt kan namelijk uitlopen en is giftig. Wat je wel kunt doen, is een beetje aarde mengen met de schone kattenbakvulling. Mijn katten doen hun behoefte vaak buiten, maar hou er wel rekening mee dat aarde de geurtjes een stuk minder lang vasthoudt.

Vertaald Frans
  • 13 reacties van 13

• Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!