Noodoplossing voor de kattenbak
De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.
Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.
Nou, het is een noodoplossing. Je kunt beter gewoon kattenbakvulling van de supermarkt gebruiken dan krantenpapier, want dat slaat nergens op, of keukenrol waar je echt helemaal niets aan hebt.
Nee, de supermarkt is echt veel te duur en ik vind de kattenbakvulling die ze daar hebben ook helemaal niks! Ik bestel altijd 40 liter bij Zooplus en daar doe ik 4 maanden mee. Alleen deed mijn bestelling er deze keer meer dan 10 dagen over. Toen ik een dagje zonder zat, ging ik echt geen 5 euro uitgeven aan 4 liter, terwijl ik normaal maar 25 euro betaal voor 40 liter!!
In de supermarkt hebben ze hele goede kattenbakvulling, en dan weet je tenminste zeker dat je nooit zonder komt te zitten.
Je koopt het gewoon tijdens het boodschappen doen; ik heb zelf altijd twee zakken op voorraad, wel zo relaxed.
In het ergste geval koop je gewoon een 'tijdelijke' zak, van die goedkope budget-kattenbakvulling van € 1,50 per pak.. lol
Ik probeerde dus wat keukenrol in hun kattenbak te leggen, maar ze spelen er liever mee dan dat ze hun behoefte doen. Gisteravond ben ik daarom even naar mijn schoonmoeder gegaan, die een kat heeft, om wat kattenbakvulling te vragen omdat ze anders echt niks deden. Ik heb toen één van de twee bakken gevuld en ze gingen gelukkig meteen hun behoefte doen. Gelukkig maar dat m'n schoonmoeder me wat kon geven, want mijn bestelling is nog steeds niet bezorgd.
Het is kattenbakvulling die ik bij Zooplus bestel, het is klontvormende vulling.
welke kattenbakvulling koop jij?
Nee, ik zie geen rode plekken, want anders had ik er wel wat op gesmeerd. En ze knoeien toch al alles onder, dus veel erger had het niet kunnen worden!!! Ik heb namelijk alle soorten kattenbakvulling geprobeerd, maar ze maken er met alles een bende van, dus ik ben bij klontvormende gebleven omdat ik dat qua onderhoud zelf het fijnst vind.
Ja, ik denk dat de keukenrol de beste noodoplossing is! ^^. Als je knaagdieren hebt, kun je ook houtkrullen gebruiken, maar dat blijft aan hun pootjes plakken, dus dan ligt je hele huis daarna vol xD