Nageltje dat niet meer intrekt
De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.
Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.
Hoi!
Toen ik mijn kat van 3 jaar via een stichting kreeg, had hij ook een nagel aan zijn achterpoot die niet meer intrekt. Daardoor is die nagel langer dan de rest. Ik heb hem al weleens zien vastzitten met zijn nagels en dan trekken als een bezetene, dus ik vermoed dat hij dit ook bij zijn achterpoot heeft gedaan. Als het wat scheef staat, is het misschien een beetje pijnlijk, maar mijn kat leeft er in ieder geval prima mee :)
Hoi,
Dat je naar de dierenarts gaat, ook al is het pas over een paar dagen, is al heel goed.
Misschien is die nagel te lang en kan je kitten hem niet meer goed intrekken. Maar omdat hij scheef staat, is het ook mogelijk dat je kitten iets aan zijn pootje heeft bezeerd of gebroken, maar alleen de dierenarts kan daar echt meer over zeggen. Als je kitten gewoon blijft spelen, is het niet heel verontrustend.
De situatie is misschien vervelend voor hem (en voor jou natuurlijk ook), maar zolang hij goed beweegt en speelt zonder problemen, gaat het waarschijnlijk wel mee. Het is lastig om te weten wat je tot aan de afspraak bij de dierenarts nog kunt doen.
Nog een fijne dag,
Victoire
2 reacties van 2