Naam voor een weeskittentje
De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.
Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.
Pas op dat je niet uit de bocht vliegt en het straks Titine wordt, hij zou zich nog beledigd voelen tegenover zijn maatjes 👌
Raspoetin!!! 🤭 geweldig lol ik ben fan!!
Oeps, ik heb mezelf een jaartje ouder gemaakt blijkbaar, excuses! Laten we dus even teruggaan: Ratelier!
Niet? Nou, vooruit dan! Ik hou zelf ook wel van plaatsnamen, vooral Afrikaanse, Russische...
Raspoetin (verstop je poesjes maar!)
Ruben
Ik had een van mijn HTK-katjes Rodéo genoemd, dat paste hem echt als gegoten; hij bleef maar op de rug van zijn grote broer springen.
Het is het jaar van de 'R' meiden 😌. Trouwens, Spoutnik is echt superleuk!
Wij zijn ook enorm aan het stoeien om een naam te vinden voor onze nieuwe kleine. Misschien laten we dat hele protocol uiteindelijk toch maar varen, het is echt te ingewikkeld!
Zeker omdat mijn man erop staat dat het een naam van een plek, rivier of continent moet zijn. We hadden Odessa, een kleine geopolitieke knipoog voor onze Russische kruising die in 2018 is geboren.
Buiten Riga voor de nieuwe aanwinst (mijn man vindt het niks, maar ik vind het geweldig!!), weet ik het echt niet meer :(
Reykjavik? Mwah, niet echt...
Hahaha!!!
Wat schattig, Spoutnik, maar pas op: vaak past hun naam ze als een jas. Hij schiet straks nog verticaal de lucht in, terwijl katten van zichzelf al op springveren zitten 😁
Super bedankt, ik ga de lijst even goed doorspitten!
Gered van de ruif, echt een topidee 😂
Trouwens, ik zat ook te denken aan de naam Spoetnik, die vond ik sowieso al heel schattig voor mijn toekomstige kat (dat is de naam van de eerste satellieten die de ruimte in zijn gestuurd).
Het is het jaar van de S, waarom niet "Sauvé van de ruif"! 😁
Grapje hoor...
In het Japans:
Seizon "overleving"
Yuki "moed, dapperheid"
Rakki "de gelukkige / bofkont"
Fumetsu "de onsterfelijke"
Shori "de triomf"
Karui "het licht"
Aisuru "de liefde"
Rakku "het rek" (bizar genoeg lijkt het op lucky!) :P
In het Russisch:
Slava "roem"
Svet "het licht"
Stellazh "het rek"
In het Nepalees:
Amara "de onsterfelijke"
Ryaka "het rek"
In het Hongaars:
Fény: "het licht"
We hebben een van mijn katten Origami genoemd, ik ben echt dol op die naam en dat werd al snel "Ori". Mijn huidige poes heet Odessa, wat ook al gauw Odie werd.
Goedenavond,
Ik vind Lazare of Lazarus wel leuk. In de Bijbel is hij opgestaan uit de dood; hij komt van ver, net als je kleintje.
20 reacties van 20