Naam voor een weeskittentje
De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.
Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.
Milagro (mét het accent)... en dat zegt eigenlijk alles!
Ik doe een gokje!
Gezien het verhaal van het kitten zou ik persoonlijk Ratatouille wel een toffe naam vinden!
Oké, het klinkt misschien niet heel exotisch, maar omdat hij in een ruif is gevonden en bijna was geplet, vind ik dat het zijn verhaal goed vertelt. Bovendien is het een originele naam ✌
Daar had ik ook al aan gedacht haha, ik heb er onderzoek naar gedaan voor een opdracht over Reiki!
Of Reiki als je een zen-kat wilt
Bedankt! Ik vind Daiki erg leuk.
Akemi, ik weet niet waarom, maar die zie ik eerder voor een vrouwtje :)
Als katten hun naam inderdaad eer aandoen, dan waag ik het liever met Sputnik dan met Raspoetin 😂
Haha, ik heb ook naar namen met een R gezocht en dacht ook aan Reykjavik omdat ik helemaal verliefd ben geworden op IJsland, maar ik vind het ook een beetje te zwaar voor een kat 😂
Ik heb het idee van de R maar laten varen, ook al vond ik Romy heel leuk voor een meisje, maar die van mij is een klein mannetje
Verder had ik qua locaties Peru gevonden voor een mannetje, en ik dacht ook aan Boedapest (omdat ik daar deze zomer naartoe zou gaan, maar bedankt hè corona) of Haifoss (mijn favoriete waterval in IJsland, maar ja, dat is dus weer IJslands)
Ja, ik vond die naam zelf ook heel schattig, dat is ook de reden dat ik hem heb voorgesteld. Fijn dat je het leuk vindt! 👌
Akemi is echt schattig, ik kende een geweldig mannetje dat Okami heette, ik vind dat echt onweerstaanbaar ♥
Hoi,
ik heb nog wel wat ideeën voor namen voor je als je wilt:
Daiki, dat is Japans en het betekent 'grote hoop'.
Akemi, dat is Japans en het betekent 'schitterende schoonheid' of 'mooie schemering'.
En als laatste kun je hem of haar Boefje noemen, al weet ik niet of dat echt een diepere betekenis heeft 🙂
Nog een fijne dag!