Mirataz gel

P
Pixel58 Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Hoi!

Ik zou graag willen weten of er mensen zijn die ervaring hebben met Mirataz gel. Heeft het bij jullie goed gewerkt en waren er bijwerkingen?

Bedankt!

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

33 antwoorden
Sorteren op:
  • Bekijk eerdere opmerkingen
  • Mitsuqui
    Mitsuqui Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren
    Ja, mijn vorige kat had het ook nodig. Ik was nog 4 andere bijwerkingen vergeten: overgeven, ataxie, onrust en trillingen.
    Vertaald Frans
    Mitsuqui
    Mitsuqui Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Hoi,

De meest voorkomende bijwerkingen van Mirataz (die bij meer dan 1 op de 10 dieren kunnen voorkomen) zijn tekenen van lokale irritatie of ontsteking op de plek waar je de zalf aanbrengt en gedragsveranderingen (vaker miauwen, hyperactiviteit, desoriëntatie of moeite met het coördineren van de spieren, futloosheid/zwakte, om aandacht vragen en agressiviteit). De lokale reacties trekken vanzelf weer weg zonder behandeling.

Vertaald Frans
  • 33 reacties van 33

• Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!