Mirataz gel

P
Pixel58 Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Hoi!

Ik zou graag willen weten of er mensen zijn die ervaring hebben met Mirataz gel. Heeft het bij jullie goed gewerkt en waren er bijwerkingen?

Bedankt!

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

33 antwoorden
Sorteren op:
  • Bekijk eerdere opmerkingen
  • ?
    Anonieme gebruiker Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Na een flinke buikgriep stopte ze ineens met eten. Het is psychisch echt een heel kwetsbaar poesje. Na een hoop onderzoeken bleek alles gelukkig dik in orde te zijn, maar dat bewuste medicijn zorgde voor een soort klik, waardoor ze nu juist onverzadigbaar is geworden.

Kies bij voorkeur de varianten met vis of kip; het schijnt dat de smaak rund minder in de smaak valt bij het merk dat ik je heb gegeven.

Vertaald Frans
    P
    Rapporteren
    Oké bedankt, we zijn gisteren begonnen .. ik hoop dat we net zo snel resultaat zien als bij die van jou. Waarom was zij eigenlijk afgevallen? Ik ga eens kijken naar dat natvoer waar je het over had, de dierenarts zei dat ik echt alles moet proberen om hem weer een beetje aan het eten te krijgen.
    Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Bij die van mij was het effect meteen merkbaar. Ze zit nu een week aan deze behandeling en ze valt echt aan op haar eten. Pas sinds gisteren zie ik dat ze weer echt wat "vlees op de botten" krijgt, want ze was zelf ook flink afgevallen. Geef hem naast de brokjes ook wat lekkere natvoeding als hij dat lust. De paté van de dierenarts wilde ze niet aanraken, maar ik heb de Gourmet Gold Révélations geprobeerd waar je hier op het forum reclame voor ziet, en dat was echt een openbaring. Ik weet dat het niet het allerbeste voer is, maar ze eet tenminste.

Vertaald Frans
    P
    Rapporteren

Hoi,

Na hoeveel dagen merkten jullie effect? We zijn gisteravond begonnen na een bezoek aan de dierenarts, hij is alweer 250 g afgevallen :/

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Je moet de kop van de kat niet aanraken en je handen goed wassen nadat je de gel hebt aangebracht. Smeer het 's ochtends op als je wilt dat hij 's avonds bij je in bed ligt.

Vertaald Frans
    P
    Rapporteren
    Bedankt voor je reactie, mag de kat nog wel bij je slapen? We wachten nog op de uitslag van een lymfeklierpunctie en FIP. Hij eet echt heel weinig, hij krijgt sinds maandag een behandeling met antibiotica en cortison.
    Vertaald Frans
    U
    Ulaly Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Een van mijn katten krijgt momenteel deze behandeling en tot nu toe zijn er geen bijwerkingen. Het heeft hem wel direct zijn eetlust teruggegeven; hij eet nu meer dan normaal, bijna onverzadigbaar, maar dat schijnt een normale bijwerking van het medicijn te zijn. Na een flinke buikgriep at mijn kat helemaal niets meer, hij werd anorectisch, trok zich terug en werd apathisch. Hij moest zelfs aan het infuus bij de dierenkliniek vanwege uitdroging. Dit spul is echt een wondermiddel, alles is weer in orde sinds we het hem geven. Bijwerkingen zijn heel zeldzaam en het is het absoluut waard om te proberen je kat te redden, ondanks de kans op eventuele bijwerkingen die waarschijnlijk toch nooit zullen optreden. Heel veel sterkte, en aarzel niet om hem dit middel te geven. Let goed op de instructies bij het aanbrengen, maar het is verder supermakkelijk om te doen.

Vertaald Frans
    Mitsuqui
    Mitsuqui Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Ja, ik weet het, ik was ook gestrest toen ik de bijwerkingen zag (´-`)

Vertaald Frans
    P
    Rapporteren

Die bijwerkingen zijn best eng, mijn kat is al heel erg moe :/

Vertaald Frans
  • 30 reacties van 33

Meer weergeven
  • Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!