Mijn vader is op mijn kat gaan staan!!
De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.
Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.
Ik ben ook al twee keer op mijn kleine monster gaan staan. Eén keer op een pootje en één keer op zijn staart. In beide gevallen miauwde hij heel hard, maar hij had niks, terwijl ik toch niet de lichtste ben. Op dat moment voel je je ontzettend schuldig en maak je je zorgen, maar meestal is er niets aan de hand. Zoals hierboven al gezegd: zolang je geen symptomen ziet (hij eet, drinkt, mankt niet) en hij zich gewoon laat aaien zoals altijd, heb je geen enkele reden om je zorgen te maken. :)
Pff, wat een opluchting om te zien dat het bij iedereen wel eens gebeurt :D
Zo te zien maakt m'n kater het gelukkig goed, dus dat is fijn!
Ik moet eerlijk zeggen dat ik me vanochtend wel rot schrok door dat gekrijs van hem, ik dacht echt dat hij iets gebroken had :o
Hoi, het aantal keren dat er op Coquine is gestapt... pfff...
Hoi, dat is mij ook overkomen: ik was nog half in slaap en liep door een donkere gang terwijl mijn zwarte kat midden in de weg zat.
Als je kat zich laat aanraken, aai hem dan even. Als hij ergens pijn heeft wanneer je daar met je hand overheen gaat, laat hij het wel merken. Anders hoef je je volgens mij niet te veel zorgen te maken :) zoals Stellaieux al zei, dit soort dingen gebeuren nou eenmaal.
Hoi, dat kan gebeuren ;)
Als hij zich normaal gedraagt, hoef je je geen zorgen te maken.
15 reacties van 15