Mijn vader is op mijn kat gaan staan!!

?
Anonieme gebruiker Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Hoi! Vanmorgen in het donker zag mijn vader mijn kat niet en is hij er per ongeluk bovenop gaan staan. Omdat het donker was, weet hij niet op welk deel van het lichaam hij is gaan staan. De kat gaf een harde gil en rende weg. Net kwam hij weer binnen en hij lijkt gewoon te lopen en zich normaal te gedragen, maar ik maak me toch zorgen... Op welke signalen moet ik letten? Is het nodig om hem naar de dierenarts te brengen om te checken of alles goed is?

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

15 antwoorden
Sorteren op:
  • J
    Jaime_les_pieds_des_filles0 Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Goedenavond, nou ik voel me echt niet goed vanavond. Ik voel me zo ontzettend schuldig😭 toen ik naar beneden liep ben ik bovenop mijn kat gaan staan die midden in de weg lag... hij miauwde heel raar en nu negeert hij me. Ik ga echt niet kunnen slapen, dit is te veel voor me😭 ik hoop dat hij het me morgen vergeven heeft. Bovendien ben ik best zwaar, dus hij heeft het vast wel gevoeld.

Hoi, persoonlijk zou ik er echt van dromen dat een meid op me gaat staan met haar voeten, ik had best je kat willen zijn 😭

Vertaald Frans
    ProvetoJuniorConseil
    Provetojuniorconseil Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Geverifieerde expert
    Rapporteren

Hoi,

Op de poot van je kat gaan staan is eigenlijk een best wel veelvoorkomend ongelukje, maar als hij zich verder normaal gedraagt, hoef je je nergens zorgen over te maken. Je kat heeft waarschijnlijk alleen maar hard gemiauwd uit schrik; meer schrik dan schade, zoals ze zeggen. Je kunt je beestje voor de zekerheid toch even in de gaten houden om te checken of hij geen pijn heeft: probeer zijn pootje aan te raken en kijk of hij niet anders reageert dan normaal, controleer op eventuele zwellingen of vervormingen en let er goed op of hij niet mankt en gewoon soepel loopt.

Groetjes,

Manon

Vertaald Frans
    T
    Tif18 Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Hoi, ik stond op een trapje en ik zag de kitten van 1 maand oud niet en ik ben er bovenop gaan staan. Helaas miauwde hij heel hard en liep hij mank. Daarna moet hij een inwendige bloeding hebben gehad en ik heb hem zien doodgaan. Ik voel me echt vreselijk. Mijn vriend zei dat dit soort dingen gebeuren en dat het een ongeluk is. Maar ik voel me zo ontzettend schuldig. Het brengt hem niet terug, maar ik had dit zo graag willen voorkomen.

Vertaald Frans
    Mcewn
    Mcewn Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Ik ben per ongeluk op mijn kitten van 2 maanden gaan staan (een beetje op het kopje, het lijfje en de pootjes geloof ik), toen ik thuiskwam van mijn werk met mijn werkschoenen aan. Ik ben echt bang want hij reageert bijna nergens op. Hij loopt wel een klein beetje omdat we hem proberen te laten lopen, maar als we hem wakker maken valt hij meteen weer in slaap. Ik ben bang dat er iets ergs gaat gebeuren omdat hij helemaal opgerold ligt. Wat moet ik doen?????

Hoe gaat het er nu mee na 2 dagen???? Mij is vandaag precies hetzelfde overkomen met de mijne! Ik laat haar nu op me slapen om haar goed in de gaten te kunnen houden.

Vertaald Frans
    V
    Valentin20 Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Ik ben per ongeluk op mijn kitten van 2 maanden gaan staan (een beetje op zijn kopje, lijfje en pootjes geloof ik) toen ik thuiskwam van mijn werk met mijn werkschoenen aan. Ik ben doodsbang want hij reageert bijna nergens op. Hij loopt wel een klein beetje omdat we hem proberen te laten lopen, maar als we hem wakker maken valt hij meteen weer in slaap. Ik ben zo bang dat er iets met hem gebeurt want hij ligt helemaal opgerold.

Wat moet ik doen?????

Vertaald Frans
    J
    Jadoreleschats Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Goedenavond, nou, ik voel me vanavond echt rot. Ik voel me zo ontzettend schuldig😭 toen ik naar beneden liep in huis ben ik bovenop mijn kat gaan staan die midden in de weg lag... hij miauwde heel raar en nu negeert hij me. Ik ga echt niet kunnen slapen, dit is echt te veel voor me😭 ik hoop dat hij het me morgen vergeven heeft. Bovendien ben ik best zwaar, dus hij zal het wel gevoeld hebben.

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Dat is mij ook overkomen! Er is toen ook over mijn kitten (toen 4 maanden oud) heen gelopen!

We zijn voor de zekerheid toch maar even naar de dierenarts gegaan omdat hij nog zo klein was. De dierenarts heeft hem toen 2 dagen morfine gegeven, maar meer ook niet. Twee dagen later ging het alweer veel beter en rende hij weer als vanouds overal rond :)

Maar goed, omdat het een kitten is en de botjes nog vooral uit kraakbeen bestaan, weet ik niet of het in jouw geval ook zo is...

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Dat is mij ook overkomen! Er is toen ook over mijn kitten (toen 4 maanden oud) heen gelopen!

We zijn voor de zekerheid toch maar even naar de dierenarts gegaan omdat hij nog zo klein was. De dierenarts heeft hem toen 2 dagen morfine gegeven, maar meer ook niet. Twee dagen later ging het alweer veel beter en rende hij weer als vanouds overal rond :)

Maar goed, omdat het een kitten is en de botjes nog vooral uit kraakbeen bestaan, weet ik niet of het in jouw geval ook zo is...

Vertaald Frans
  • 10 reacties van 15

Meer weergeven
  • Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!
    Deze onderwerpen zijn wellicht interessant voor je!
    Ontdek meer