Mijn poes wil naar buiten, maar heeft 3 kittens van een week oud
De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.
Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.
Ze is echt geen 18, of ze heeft in ieder geval geen 15 jaar ervaring zoals ze beweert! Ja hoor...
Hoe lang geleden heb je ze laten testen?
Ze kunnen het best al 15 dagen hebben!!

Ik zit op het hondenforum en ik ga je echt niet met alle egards ontvangen, 18 jaar en niks in je hersens!
Begin eerst maar eens met het aanpassen van je leeftijd! 18 - 15 is bij mij nog steeds 3 jaar!
Ik heb hem al een complimentje gegeven Dellys, hij geeft ook regelmatig wat van zijn zakgeld om katten te laten steriliseren bij de SPA in St. Malo. Ik hoop dat ik daar een klein steentje aan heb bijgedragen; ik heb hem het belang ervan uitgelegd en hij begreep het.
Jullie zijn veel te bekrompen, mijn katten hebben geen aids, ik heb ze laten testen! Ik zie er totaal geen nut in om te discussiëren met mensen die zo kortzichtig zijn. Ik zet dan ook nooit meer een voet op dit forum dat zichzelf 'diervriendelijk' noemt, maar ondertussen onzin uitkraamt over het ontnemen van de vrijheid van dieren. Bovendien accepteer ik het absoluut niet dat ik word beledigd.
Ik wil jullie alleen nog even meegeven dat ik altijd contact heb gehouden met de adoptanten en dat geen van de situaties die jullie beschreven zich ooit heeft voorgedaan; ze zijn allemaal gesteriliseerd en kerngezond. Reken maar dat je van mij geen goede reviews hoeft te verwachten op beoordelingssites. Jullie praten tegen mensen alsof het honden zijn; ik hoop tenminste dat jullie tegen de echte honden (of katten) wat aardiger zijn!
"Ik hoef geen complimentjes over het feit dat ik mijn poes een nestje laat krijgen, die beslissing is alleen aan mij. En ik draag absoluut niet bij aan het kattenleed zoals jij beweert. Alle kittens die ik krijg, geef ik weg; dat heb ik altijd al gedaan en aan liefdevolle baasjes die goed voor hun dieren zorgen. Ik ben ook niet wreed of harteloos! Ik zie niet in waarom ik haar geen nestje zou mogen laten krijgen, of wat er mis is met het regelmatig hebben van kittens!
De mensen aan wie ik ze geef zijn trouwens hartstikke blij dat ze geen bakken met geld hoeven neer te tellen om een kat te adopteren die ook nog eens in gevangenschap, in kooien, is opgegroeid..."
Oh, maak je maar geen zorgen, complimentjes zul je zeker niet krijgen, integendeel zelfs.....
Wat je vergeet is dat ook al is de beslissing aan jou, het niet alleen invloed heeft op het leven van de kittens die geboren worden, maar ook op al hun nakomelingen. Maar jij lijkt me te beperkt om die simpele rekensom te begrijpen.....
Je geeft die kittens dus weg (dus je betaalt de kosten voor het chippen zelf? Want je weet dondersgoed dat dit verplicht is in Frankrijk en dat JIJ voor die kosten moet opdraaien).
En besef je eigenlijk wel dat er voor elke kitten die jij op de wereld zet, er eentje in het asiel wordt ingeslapen wegens ruimtegebrek? En dat door toedoen van diezelfde adoptanten die anders naar een asiel waren gegaan in plaats van naar jou?
En wat betreft de katten die in het asiel soms in een kooitje zitten: besef goed dat ze dat ellendige leven te danken hebben aan types zoals jij, onverantwoordelijk..........
Wat is bijdragen aan dierenleed nou eigenlijk? Dat is weer nieuwe huis-tuin-en-keukenkatten op de markt brengen, terwijl er in Frankrijk al 11 miljoen op straat leven!!!