Mijn poes wil naar buiten, maar heeft 3 kittens van een week oud
De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.
Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.
Hij of zij is echt van het te pas en te onpas trollen!
Persoonlijk boeien die beoordelingsforums me echt niks... net zo geloofwaardig als de peilingen voor de verkiezingen! lol
Je bent koppig en je bent hier niet welkom omdat je bijdraagt aan dierenleed!
Sinds wanneer word je hier beoordeeld?
"Jullie zijn veel te bekrompen, maar mijn katten hebben geen aids, ik heb ze laten testen! Ik zie er geen enkel nut in om te discussiëren met mensen die totaal bekrompen zijn. Ik zet dan ook nooit meer een voet op dit forum dat zichzelf dierenvriend noemt, maar ondertussen onzin uitkraamt over het ontnemen van de vrijheid van dieren. Bovendien tolereer ik het absoluut niet dat ik beledigd word.
Ik wil je alleen even laten weten dat ik altijd contact heb gehouden met de nieuwe baasjes en dat er nooit iets is gebeurd van de situaties die jij beschrijft; ze zijn allemaal gesteriliseerd en kerngezond. Ik geef je alvast mee dat je van mij geen goede reviews krijgt op beoordelingssites. Je praat tegen mensen alsof het honden zijn; ik hoop tenminste dat je tegen hen, de honden (of katten), wel aardiger bent!"
Aangezien je kat buiten komt, zou je haar minstens 4 keer per jaar moeten laten testen (ik herinner je er namelijk aan dat er GEEN ENKEL vaccin bestaat tegen FIV...).
En jij bent hier de koppige, niet wij.
En jij bent degene die absurd bezig is door aan antropomorfisme te doen.
En ik herhaal: zolang katten nooit buiten zijn geweest, hebben ze ook geen behoefte om naar buiten te gaan. Dus stop met die onzin dat wij onze katten opsluiten, je bent echt sneu.
En hou op met dat slachtoffergedrag, niemand beledigt je. We vertellen je gewoon de waarheid en dat staat je niet aan, dat is alles.
Als het waar is wat je zegt over de nieuwe baasjes van je kittens (nou ja, ik geloof je niet) dat ze ze allemaal hebben laten steriliseren: dan zijn zij blijkbaar een stuk verantwoordelijker dan jij...
Boe, ik tril helemaal (lol), we gaan vast slechte cijfers krijgen op de reviewforums (ik huillllllllllllll).
Elodie +1 !!!!!!!!!!!!!!
Ik laat al mijn katten castreren, want met al het voer, de kattenbakvulling enz... wordt het anders hartstikke duur!!!!
Of priscou moet wel dat kattenvrouwtje uit de Simpsons zijn!!!!!
lol ze is net weer van regio veranderd, we zitten nu in de Vogezen! haha Sommige mensen hebben echt niks beters te doen!
Kijk, dit is het aantal kittens dat voortkomt uit slechts 2 katten in 4 jaar tijd: meer dan 20.000!
Met andere woorden: als je je kittens weggeeft en er wordt bijvoorbeeld een vrouwtje gedumpt (tja, sommige eigenaren hebben geen zin in het gedoe met een poes tijdens de vakantie...) die niet gesteriliseerd is, dan is dit wat er gebeurt.
20.000 in slechts 4 jaar... reken dan maar eens uit hoeveel dat er na 15 jaar zijn......................
Als je ook maar een beetje beseft wat de gevolgen zijn, verander dan je aanpak.
natty ... trol ja, stomme ****
BEDANKT DELLYS, lees dit maar eens en leer er wat van