Mijn poes wil naar buiten, maar heeft 3 kittens van een week oud
De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.
Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.
Nou, daar heb je het al. Het is door dit soort gedrag, zoals dat van Priscou die maar aan de lopende band laat fokken, dat we in situaties belanden zoals ik vanochtend in mijn klaagpost beschreef.
Het zijn geen knuffels die er geboren worden; er zitten al meer dan genoeg gewone katten in het asiel te wachten tot ze geadopteerd worden.
Dellys: "En gelukkig dat de anderen er nog zijn om het niveau weer wat op te krikken."
Helaas zijn we niet met genoeg.
Ja gelukkig wel, maar je ontkomt niet aan de menselijke domheid van al die onverantwoordelijke mensen....
Tja Galine, zoals je ziet zit de wereld vol met onverantwoordelijke mensen.
Gelukkig zijn er ook nog anderen die het niveau weer een beetje opkrikken.
Dellys: ik denk dat we hetzelfde denken hahahaha
"Dat is echt zo waar, gelukkig zitten we achter een scherm, anders zou ik haar echt een klap geven!!"
Je bent niet de enige ........
"Dellys: ja, maar ik zeg toch liever niet op wie ik stem hahaha"
Geldt ook voor mij ;)
Echt hoor, de wereld is gek geworden!
Gelukkig niet iedereen :)
Ik ben het helemaal met jullie eens, Dellys, Azena, Natty, etc...
Dellys: ja, maar ik zeg toch maar liever niet op wie ik stem hahaha
dat is echt zó waar, gelukkig zitten we achter een scherm, ik zou haar echt een klap geven!!
"Persoonlijk boeien die beoordelingsforums me echt niet... even geloofwaardig als de peilingen voor de presidentsverkiezingen! lol
Je bent koppig en je bent hier niet welkom, want je verspreidt dierenleed!"
Ik ben het voor 100% met je eens.