Mijn poes verplaatst haar kittens, waarom?
De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.
Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.
Ja hoor, je bent nu al helemaal weg van een van de kleintjes!
Hihihi.
Nee hoor, ik vind het altijd leuk om wat informatie te geven, zeker als het contact zo prettig verloopt ;)
Tegen de zomer is het kitten alweer een stuk groter en is je poes waarschijnlijk nog meer aan je gehecht, dus dat komt vast wel goed.
Ga je met de auto?
Ik raad je aan om ze in aparte vervoersboxen (zo’n kunststof reismand met een traliedeurtje aan de voorkant) te doen. Door de stress kunnen ze namelijk sneller geïrriteerd raken en dan bestaat de kans dat de moederpoes niet zo aardig reageert op haar kleintje.
Mijn arme Mozart ...snip! :-) Ik vind hem echt prachtig zo lekker rond, nog mooier dan de vrouwtjes!
Je gaat straks nog denken dat ik je stalk!! hihi!
Deze zomer gaan we op vakantie. Hoe kunnen we de reis voor de poes en de kleine het beste voorbereiden zonder ze van slag te maken? Hebben jullie tips? ;-)
Het stinkt echt enorm, het is verschrikkelijk!
Dat is ook de reden dat ik tot nu toe nooit een ongecastreerd mannetje in huis heb gewild.
Ik heb zelf twee mannetjes en die zijn gecastreerd, dus ik heb natuurlijk geen last van sproeien.
Ja, urine maar het stinkt vooral enorm!!! lol
En fijn dat de moederpoes het nieuwe "nestje" heeft geaccepteerd :)
Nee, een "urinary" merk ;)
Als je de kater laat castreren "vóór" zijn geslachtsrijpheid, dus voordat hij gaat sproeien, zul je geen enkel probleem hebben.
En in ieder geval, als ik je een beetje heb kunnen helpen, ben ik daar blij om :)
Trouwens, de kleine bende is blijkbaar goed verhuisd, ik ben echt super blij!! :-)
Ah top, dat is goed om te weten! Ik was namelijk bang dat een kat zelfs na de castratie nog zou blijven sproeien.
Bedankt Dellys, je bent echt mijn wandelende encyclopedie!! ;-)
- Ik ben bang voor de kat die ik net heb geadopteerd
- Voorwaarden en contracten bij adoptie via een stichting