Mijn poes verplaatst haar kittens, waarom?
De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.
Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.
Het zou goed zijn als je de poes laat steriliseren voordat je op vakantie gaat.
Hoe oud zijn de kittens als je op vakantie gaat?
Nou, je zult echt een oplossing moeten vinden, want als je haar naar buiten laat, loopt ze het risico dat ze de weg naar huis niet meer terugvindt (logisch natuurlijk, ze is dan op onbekend terrein).
Hoeveel dagen zijn ze nu precies?
Vanaf een week of 3 beginnen ze 'de wereld' te ontdekken.
En ja, het gaat snel, heel snel!
Oei, het is wel een vakantiehuisje hoor, midden in de zomer laten we alles openstaan anders stik je van de hitte!
Een kat vindt de weg toch altijd wel terug, of niet?
Nou, het is zover, hun oogjes zijn open! Ze zijn nog niet blauw, maar voor nu nog eerder zwart.
Wanneer gaan ze op onderzoek uit om de omgeving te ontdekken en overal lekker rond te klauteren??
30 minuten reizen stelt echt niets voor.
Je hoeft je dus nergens zorgen over te maken.
Als ik jou was, zou ik haar niet naar buiten laten. Sowieso omdat ze misschien nog niet gesteriliseerd is, maar ook omdat het om een relatief kort verblijf gaat, dus ze kan prima binnen blijven.
En vergis je niet, haar kleintje is dan al groot (voor haar gevoel dan, niet voor jou) en als ze graag naar buiten wil, kijkt ze waarschijnlijk helemaal niet meer naar hem om.
Laat ze maar eerst even wat groter worden, dan wordt je keuze met de tijd vanzelf wel duidelijker :)
En je zult het zien, zodra ze hun oogjes helemaal open hebben, is het echt magisch.
Oké, sowieso is de rit echt niet lang (30 minuutjes), maar door dat nieuwe huis en de nieuwe omgeving, verdwaalt ze dan niet als ze naar buiten gaat? Hier wandelt ze overdag wat rond, maar ze komt altijd weer netjes naar huis.
Ik dacht dat ze wel in de buurt zou blijven, zeker omdat ze nog een kleintje heeft.
Als ik alleen op hem zou vallen, dan was het al een onmogelijke keuze, ja!!!! ;-(
Het tijgertje is echt prachtig, ik ben dol op dat koppie. Chaussette is te schattig met die twee witte pootjes en Réglisse is om op te vreten! Grr
- Ik ben bang voor de kat die ik net heb geadopteerd
- Voorwaarden en contracten bij adoptie via een stichting