Mijn poes verplaatst haar kittens, waarom?

?
Anonieme gebruiker Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Goedenavond,

Sinds vanavond pakt mijn poes "cachou" haar kleintjes in haar bek en verplaatst ze alsof ze een andere plek zoekt. Ze brengt ze echter wel steeds weer terug naar de knusse doos die ik voor haar heb klaargemaakt. Is dit normaal? Moet ik me zorgen maken? Is het mijn schuld omdat ik de doos soms met haar erin naar mijn slaapkamer heb verplaatst? Ik had namelijk de indruk dat ze dat wilde nadat ze een hele tijd zat te miauwen. Ik weet even niet wat ik ervan moet denken, hopelijk kunnen jullie me wat meer duidelijkheid geven.

Hopelijk tot snel!

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

114 antwoorden
Sorteren op:
  • Bekijk eerdere opmerkingen
  • ?
    Rapporteren

Uh, ik heb er net even snel eentje gewogen en nee, hij was 340 gram, dat is wel prima toch?

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Ah nee, dat heb ik niet, ik ben niet zo handig met de computer. De foto's van vandaag zijn voorzien van een datum.

Vind je ze klein?

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Heb je geen programma om je foto's te verkleinen?

Ja, ik heb foto's gezien, maar ik weet niet welke de meest recente zijn. Op de foto's die ik heb gezien, lijken de kittens me nogal klein voor hun leeftijd, daarom vroeg ik of je hun gewicht wist.

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Laatst heb ik ze gewogen en ze wegen ongeveer 270 gram (want ze bewegen nogal).

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Sorry Dellys, ik heb het geprobeerd maar ik krijg de melding dat mijn bestand te groot is!

Ben je ze alsnog op mijn profiel gaan bekijken of niet?

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Ik heb foto's gezien, maar ik weet niet of die van vandaag zijn.

Weet je wat je kittens wegen?

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Je kunt op "bladeren" klikken, net boven het tekstvak.

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Ah, ik zat al te wachten tot je ze in je topic zou zetten!

Zet je ze niet hier neer?

Want je weet hoe dat gaat, later denk ik er vast niet meer aan om op je profiel te kijken (ik bekijk bijna nooit de profielen van anderen, of nou ja, niet zo vaak).

Vertaald Frans
  • 40 reacties van 114

Meer weergeven
  • Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!