Mijn poes verplaatst haar kittens, waarom?

?
Anonieme gebruiker Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Goedenavond,

Sinds vanavond pakt mijn poes "cachou" haar kleintjes in haar bek en verplaatst ze alsof ze een andere plek zoekt. Ze brengt ze echter wel steeds weer terug naar de knusse doos die ik voor haar heb klaargemaakt. Is dit normaal? Moet ik me zorgen maken? Is het mijn schuld omdat ik de doos soms met haar erin naar mijn slaapkamer heb verplaatst? Ik had namelijk de indruk dat ze dat wilde nadat ze een hele tijd zat te miauwen. Ik weet even niet wat ik ervan moet denken, hopelijk kunnen jullie me wat meer duidelijkheid geven.

Hopelijk tot snel!

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

114 antwoorden
Sorteren op:
  • Bekijk eerdere opmerkingen
  • ?
    Rapporteren
    Dus als ik het goed begrijp ben je thuishulp en fokker, klopt dat?
    Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Oh echt, Maelys!

Nou, het is niet helemaal hetzelfde, maar het komt wel aardig in de buurt.

Ja, ik ben fokker, maar naar mijn idee is fokken VOORAL GEEN beroep maar een passie, ook al zijn er mensen (gelukkig een uitzondering) die leven van de verkoop van hun kittens.

Net als de overgrote meerderheid van de fokkers heb ik een baan die er JUIST voor zorgt dat ik mijn brood verdien om goed voor mijn katten te kunnen zorgen. Het zijn dus NIET mijn katten die mij onderhouden.

Ik wil dat dit echt even heel duidelijk gezegd en begrepen wordt.

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Ah, hallo collega! ;-)

Ik noem je maar even zo, want ik ben zelf ook verzorgende.

Ik zag je hier voorbijkomen en door wat Sevv zei, dacht ik eigenlijk dat je in de dierenwereld werkte.

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Onze gesprekken lopen totaal niet gelijk, echt irritant. Als ik je een bericht stuur, krijg ik die van jou die je 3 minuten geleden al stuurde pas binnen??!!

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Ja, ik heb witte vlekken gezien op de buik en op de voetzooltjes.

Geen probleem hoor, ik geef graag antwoord: ik werk in de thuiszorg.

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

En, heb je die witte vlekken al gezien?

Dellys, mag ik je vragen wat voor werk je doet? Als dat niet te persoonlijk is natuurlijk.

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Ah oké, bedankt Sevv, ik ga dat fotofilter eens proberen. En ja, ik heb inderdaad gelezen dat de kleintjes nog niet naar buiten mogen. Sowieso kunnen ze dat bij mij niet zolang ze nog niet groot zijn, want ik woon in een appartement. Ze zijn echt super schattig, toch?

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Nou, 340 gram valt wel mee (ik had dus blijkbaar niet de goede foto gezien).

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Bingo Sevv, ik wilde hem ook net Photofiltre aanraden :)

Vertaald Frans
  • 30 reacties van 114

Meer weergeven
  • Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!