Mijn poes bijt haar kittens tot ze miauwen
De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.
Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.
Hoi, ik heb ongeveer hetzelfde probleem, alleen had de mijne er 3 en sinds vanochtend is er eentje kwijt en we kunnen hem echt nergens vinden. Ze zijn 1 maand oud en sinds vandaag bijt ze een van de kleintjes totdat hij begint te piepen.
Het zou goed zijn om de dierenarts even te bellen... Je hebt niet op alle vragen geantwoord... heeft ze ergens pijn, heeft ze melk... is dit haar eerste nestje?
Bel de dierenarts, dit is niet normaal.
Ze eet kittenbrokjes en de kleintjes ook, maar nee, ze is niet naar de dierenarts geweest.
Sorry, een foutje per regel 😎
Hoi,
Nee, dat is niet normaal. Ze zijn te klein, ook al spelen ze samen... Is de moederpoes sinds de geboorte al bij de dierenarts geweest? Heeft ze nergens pijn?? Is dit haar eerste nestje? Heeft ze wel genoeg melk? Geef je haar speciale voeding voor zogende poezen of kittenbrokjes zodat ze extra voedingsstoffen binnenkrijgt?
Mijn kittens spelen samen of slapen gewoon wanneer dat gebeurt.
Het komt vaak voor dat de moederpoes zo doet wanneer ze het bijvoorbeeld zat is dat ze bij haar drinken.
Dat is inderdaad het geval.
Nee hoor, de kittens spelen gewoon met elkaar of ze slapen gewoon.
Hoi, doen de kittens iets speciaals of hebben ze iets gedaan op het moment dat de moeder zich zo gedraagt?
Het komt vaak voor dat zij zo doet wanneer ze er bijvoorbeeld even klaar mee is dat ze bij haar drinken.
9 reacties van 9