Mijn kitten sabbelt op onze handen

?
Anonieme gebruiker Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Goedenavond allemaal,

Sinds iets meer dan een week hebben we een nieuwe bewoner in huis: Shadow van 3,5 maand oud.

Elke avond komt hij naast ons liggen, zoekt hij onze handen op en begint hij te sabbelen. Moeten we hem zijn gang laten gaan?

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

14 antwoorden
Sorteren op:
  • Bekijk eerdere opmerkingen
  • ?
    Rapporteren

Bedankt allemaal.

Shadow is met de fles grootgebracht omdat hij alleen op straat is gevonden met zijn zusje. Zijn zusje heeft het helaas niet overleefd omdat ze te klein en te zwak was. Hij heeft zijn eerste maanden in een gastgezin doorgebracht tot hij gespeend was en is daarna weer naar het asiel gegaan.

Ik vind het niet erg om hem zijn gang te laten gaan als hij 's avonds komt, maar hij komt ook rond 4 of 5 uur 's ochtends weer terug. Hij likt dan mijn gezicht, zoekt mijn hand en begint aan mijn vinger of de bovenkant van mijn hand te sabbelen.

Denken jullie dat er een kans is dat hij hier later overheen groeit?

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Hoi, mijn kat sabbelt ook nog altijd op dezelfde deken terwijl hij aan het 'melktrappen' is. Ze hebben mij inderdaad verteld dat hij te vroeg bij zijn moeder is weggehaald en de dierenarts zegt dat het niks ernstigs is; je moet hem gewoon zijn gang laten gaan.

Vertaald Frans
    Mure 69
    Mure 69 Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Hoi, hetzelfde idee als Mathieu, hij wil nog steeds bij zijn moeder sabbelen. Dat doen katten vaak nog als ze volwassen zijn ^^

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Zou hij misschien te vroeg gespeend zijn?

Heeft hij de reflex om bij zijn moeder te drinken nog steeds?

Vertaald Frans
  • 14 reacties van 14

• Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!