Mijn katten hebben hun snorharen verbrand, wat moet ik doen?
De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.
Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik al bij het minste of geringste in de stress schiet als er iets gebeurt. Maar ik zou een snorhaar echt niet vergelijken met een plukje haar. Snorharen zijn tenslotte essentieel voor een kat.
Dat is net alsof je naar de huisarts gaat omdat je een plukje haar hebt verbrand!
Ik ben het helemaal met Pink eens! Als het alleen om hun snorharen gaat, vind ik het echt overdreven om naar de dierenarts te gaan.
Ja, het is niet echt verbrand hoor, de snorharen zijn alweer een beetje aangegroeid, het is niet de eerste keer!!!!
Dierenarts voor verbrande snorharen??? Het is al een paar keer gebeurd bij de katten van mijn ouders (en hup, weer te dicht bij een kaars!!!). In het begin zijn ze even een beetje in de war, maar daarna is alles weer normaal!!! Snorharen groeien gewoon weer aan!!! Als de "wang" niet geraakt is, zie ik echt niet in waarom je daarvoor een dierenarts zou bellen!!! Maar goed, dat is mijn mening!
Direct naar de dierenarts!
Ik kan je helaas niet helpen, maar ik ben wel heel benieuwd naar het antwoord dat de dierenarts je gaat geven... houd ons op de hoogte :)
Het antwoord is duidelijk.
Is er iemand!!!
20 reacties van 20