Mijn katje wacht op ons om zijn behoefte op de kattenbak te doen..

?
Anonieme gebruiker Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Hallo allemaal,

Mijn kat van 8 maanden wacht tot we thuiskomen van ons werk om zijn behoefte op de kattenbak te doen. Het is hartstikke fijn dat hij zindelijk is, geen probleem daar, maar ik vraag me af waarom hij dit doet? Hebben jullie dit ook wel eens meegemaakt?

Alvast bedankt!

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

4 antwoorden
Sorteren op:
  • Teemteem
    Teemteem Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Goedenavond,

Tenzij je klontvormende kattenbakvulling hebt, hoe weet je dan of hij het de hele dag ophoudt????

Aan de andere kant is het inderdaad zo, zoals hierboven al gezegd, dat katten zo blij zijn om ons te zien dat ze meteen rennen om 'ruimte te maken'. Het lucht ze zelfs op om naar de bak te gaan, daar worden ze blij van. Meestal eten en drinken ze echter eerst en gaan ze daarna direct naar de bak.

Probeer hem 's ochtends, als je hem natvoer of iets anders geeft, meteen op de bak te zetten zodra hij klaar is. En ook nadat hij water heeft gedronken. Zodra je ziet dat hij iets eet of drinkt: hup, naar de bak. Zo voorkom je dat hij urenlang niets doet.

Maar het zou me echt verbazen als hij meer dan acht uur achter elkaar niets doet.

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Ah oké, ze zijn wel apart hoor lol, hij houdt het gewoon de hele dag op!!

Vertaald Frans
    Aurore Boréale
    Aurore boréale Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Hoi,

Het kan zijn dat de kat je thuiskomst linkt aan zijn maaltijd en daarom even zijn behoefte doet om ruimte te maken. Die van mij doet dat ook vaak 's ochtends als ik opsta.

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Het gebeurt bij die van mij ook vaak dat ze naar de kattenbak gaat na de knuffel bij thuiskomst, maar ik denk dat ze ook daarvoor al gaat. Volgens mij is het een manier voor haar om even te ontladen of te ontstressen: hè hè, mama is weer thuis.

Vertaald Frans
  • 4 reacties van 4

• Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!