Mijn kat zet zomaar haar staart op
De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.
Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.
Bij mij is het ook elke dag raak, vooral tijdens het spelen!
Maar verder heeft ze misschien wel iets gezien wat jij over het hoofd hebt gezien en waar ze bang voor is (een schaduw? een geur?)
Goh, toch staat ze op dit moment niet echt open voor spelletjes of aaien, alsof ze aan het mokken is. Maar ik ga het bij haar volgende aanval proberen, dank je :)
Hoi,
Sommige katten maken dit 'theater' omdat ze te veel energie hebben die ze niet kwijt kunnen en tja, dan gaan ze hun eigen drama creëren... Als ze weer zo'n aanval heeft met een dikke staart, daag haar dan eens uit voor een flinke speelsessie met je. De kans is groot dat ze daar heel enthousiast op reageert. Die van mij doen dit ook wanneer ze hun 'dagelijkse gekke kwartiertje' hebben, maar dan staren ze niet naar één punt, maar kijken ze met een blik als een psychopaat overal om zich heen. Ik laat ze dan even helemaal uitrazen en daarna is alles weer in orde.
4 reacties van 4