Mijn kat zet zomaar haar staart op

Miel2016
Miel2016 Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Hoi allemaal,

Ik kom even bij jullie aankloppen omdat mijn poes sinds een tijdje haar staart opzet terwijl ze naar een plek staart zonder dat daar een duidelijke reden voor is. In het begin moesten we erom lachen, maar na verloop van tijd vragen we ons toch af wat er met haar aan de hand is, want er is nooit iets te zien. Ik weet dat een kat normaal gesproken haar staart dik maakt uit angst en om indruk te maken door groter te lijken, maar in al deze situaties staart ze naar een lege plek (tenzij er spoken zijn natuurlijk) 😂😂😂😂

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

4 antwoorden
Sorteren op:
  • Yume
    Yume Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren
    Hoi, mijn poesje heeft dat ook! Als ze in de gang aan het spelen is, komt ze ineens voorbij gerend met zo'n hele dikke staart, alsof ze ergens van geschrokken is. En dat terwijl ik zelf echt geen enkel geluid hoor of iets zie bewegen.
    Vertaald Frans
    Kirikiri
    Kirikiri Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Bij mij is het ook elke dag raak, vooral tijdens het spelen!

Maar verder heeft ze misschien wel iets gezien wat jij over het hoofd hebt gezien en waar ze bang voor is (een schaduw? een geur?)

Vertaald Frans
    Miel2016
    Miel2016 Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Goh, toch staat ze op dit moment niet echt open voor spelletjes of aaien, alsof ze aan het mokken is. Maar ik ga het bij haar volgende aanval proberen, dank je :)

Vertaald Frans
    Blue_Cat
    Blue_cat Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Hoi,

Sommige katten maken dit 'theater' omdat ze te veel energie hebben die ze niet kwijt kunnen en tja, dan gaan ze hun eigen drama creëren... Als ze weer zo'n aanval heeft met een dikke staart, daag haar dan eens uit voor een flinke speelsessie met je. De kans is groot dat ze daar heel enthousiast op reageert. Die van mij doen dit ook wanneer ze hun 'dagelijkse gekke kwartiertje' hebben, maar dan staren ze niet naar één punt, maar kijken ze met een blik als een psychopaat overal om zich heen. Ik laat ze dan even helemaal uitrazen en daarna is alles weer in orde.

Vertaald Frans
  • 4 reacties van 4

• Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!