Mijn kat staart in het niets en loopt in cirkeltjes

Zosterx
Zosterx Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Hoi,

Sinds een paar weken vertoont mijn poes van 13 jaar vreemd gedrag.

Ze is haar gebruikelijke energie en levendigheid kwijt. Ik dacht dat het gewoon door de ouderdom kwam, maar ik merk nu echt vreemd gedrag bij haar.

Ze begint soms wel 5 tot 10 minuten lang in cirkeltjes te lopen, tenzij ik haar onderbreek om haar te aaien en te kalmeren. Het lijkt wel of ze aan haar rug wil krabben, maar ik weet het niet zeker. Ze kijkt ook heel glazig uit haar ogen en staart vaak in het niets...

Soms miauwt ze ook en ik hoor gewoon dat het geen normale miauwtjes zijn. Ik weet niet wat ze heeft en... ik ben bang. Ze is echt mijn kleine meisje, weet je. Ik heb haar al sinds ze amper 2 maanden oud was en haar in deze toestand zien, hakt er echt in.

Ik ben al bij de dierenarts geweest voor onderzoek en er is bloed geprikt, maar daar kwam niets uit. Ik denk zelf aan een neurologisch probleem, maar ik weet het niet zeker.

Wat denken jullie dat het is? Ik kan een video van haar gedrag sturen zodat jullie het misschien duidelijker kunnen zien...

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

13 antwoorden
Sorteren op:
  • J
    Jujuwamiz Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Hoi, mijn kat heeft precies dezelfde symptomen. Wat was de diagnose van je dierenarts alsjeblieft?

Vertaald Frans
    M
    Mothercat Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Hoi Zosterx,