Mijn kat slaapt op de grond, is dat normaal?
De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.
Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.
Oké, super voor al jullie reacties! :-D Ik weet het niet, mijn eerste kat sliep eigenlijk nooit op de grond... :-P Hij sliep zelfs op de bank als het heel warm was.
op het moment slaapt théo ook vaak op de grond, voor de open terrasdeur. geen gevaar, want het terras is afgezet met gaas.
Een kat slaapt overal, die van mij liggen ook vaak op de grond.
Hahaha Pinks :)
Hier ook zo, die van mij slapen op de grond in de hoeken tegen de muur, helemaal in elkaar gedoken. Vaak zien ze er zo zielig uit dat ik ze bijna een muntje zou geven voor die armoede!!!!
Inderdaad! Nu het warmer begint te worden, hebben katten liever de koelte van de tegels dan een fauteuil of mandje waar ze het veel te warm krijgen. Die van mij ligt momenteel ook graag op de grond!
Hoi! Ja hoor, het is heel normaal dat je kater op de grond slaapt. Hij kan de koelte opzoeken, of het is gewoon een ander plekje om lekker uit te rusten. Die van mij slapen echt overal en als ze op de grond liggen, is dat vaak midden in de loop ^^. Waarom vroeg je je dat eigenlijk af?
6 reacties van 6