Mijn kat plast in mijn wasmand met vuile was
De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.
Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om te reageren! 😁
Misschien ligt het inderdaad wel aan de zweetlucht in de kleding, ik ga eens kijken of dat het is!
Meestal was ik de bak, de vloer en de kleding meerdere keren nadat ze erin heeft geplast, dus het zou me verbazen als de urinegeur blijft hangen!
Ik ga het even testen en laat nog wel weten of het heeft gewerkt! Bedankt 😁
Hoi,
Wat een vervelend verhaal, het doet me heel erg denken aan wat ik meemaak met mijn kleine Croquette.
Precies dezelfde situatie als bij jou: de wasmand...
En net als jij dacht ik meteen aan de kattenbak, dus die ben ik vaker gaan verschonen.
Daarna ben ik eens goed gaan kijken wat er precies veranderd was sinds ze haar behoefte in de wasmand deed:
- Mijn zoon is tijdelijk weer bij me ingetrokken vanwege een verbouwing aan zijn huis, en precies op dat moment begon ze te plassen. Het bleek dat mijn zoon veel sport, en die kleding die naar zweet ruikt, moet Croquette blijkbaar "prikkelen". In eerste instantie heb ik mijn zoon gevraagd om die kleren niet meer in de wasmand te gooien, maar ze eerst te laten drogen en ergens anders neer te leggen. En dat werkte! Geen plasjes meer.
Bij jou is het misschien iets anders, maar als het de wasmand is, dan is er waarschijnlijk een geur die haar stimuleert.
Probeer je wasmand anders eens in de douche of het bad te zetten en kijk wat ze dan doet.
Als haar zusje hetzelfde doet, is dat eigenlijk heel logisch... die plast eroverheen om haar eigen geur achter te laten. Een vicieuze cirkel dus.
Vergeet trouwens niet om je wasmand echt goed te boenen, want als die geur er eenmaal goed in zit, kom je er maar lastig vanaf.
Veel succes! Mij is het gelukt en jou gaat het ook lukken 😉
12 reacties van 12