Mijn kat is er heel slecht aan toe...

?
Anonieme gebruiker Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Mijn kleine Louna is er heel slecht aan toe..

Ongeveer tien dagen geleden ben ik naar de dierenarts geweest omdat Louna helemaal niets meer at, ze verstopte zich en was zelfs bang voor mij

Mijn kat is er heel slecht aan toe...

Het was een heel gedoe om haar naar de dierenarts te krijgen omdat ze een hekel heeft aan reizen.. maar goed..

De dierenarts ontdekte een tandvleesontsteking (gingivitis), dus ze kreeg Dermipred (werkzame stof: prednisolon) voor 6 dagen en een antibioticum waarvan ik de naam niet meer weet..

De eerste 5 dagen ging het beter, maar daarna ging het elke dag achteruit en vandaag lukt het me niet eens meer om haar te voeren..

Ik heb mijn dierenarts weer gebeld en die raadde me aan om nog 5 tot 6 dagen door te gaan met de Dermipred, maar ik weet nu echt niet meer hoe ik haar dat medicijn moet geven. Heeft iemand een idee of tips voor me? Hebben jullie dit ook weleens meegemaakt met je kat? Ik zoek echt hulp, alvast bedankt... :(

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

55 antwoorden
Sorteren op:
  • Bekijk eerdere opmerkingen
  • ?
    Rapporteren

Wat ben ik toch een warhoofd!!!!! Grrrr..... ik ben Muse helemaal vergeten... mijn excuses daarvoor; ik dacht dat Louna jouw poezeltje was... Laurence! Ik zal maar een smoesje verzinnen: ik ben met duizend dingen tegelijk bezig op mijn pc.. ha.. ha... ha!

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

heel erg bedankt.

(ps volgens muse33 lijkt het weer wat beter te gaan met louna)

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Heel normaal dat we elkaar kunnen helpen... zeker als het over onze lieve viervoeters gaat! Ik heb zelf ook zijn advies opgevolgd voor mijn poesje met kanker; inmiddels loopt ze bij een homeopaat hier in de stad die een uitgebreidere behandeling heeft voorgeschreven, maar ze bevestigde dat wat ik haar gaf goed was. Ik hoop dat je heel snel een oplossing vindt voor je kleine Louna!

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Hartstikke bedankt @greenbird voor de tip over Dr. Arnaud! Ik heb net zijn blog bekeken en de link meteen op mijn eigen homepage gedeeld. Echt superbedankt.

Laurence

http://lolodalisk.blogspot.com/

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Waarom kijk je niet eens naar homeopathie of fytotherapie? Kijk maar eens op de blog van Dr. Arnaud (hij is een gepensioneerde Franse dierenarts met jarenlange ervaring die goed advies geeft; je kunt hem de situatie van je dieren voorleggen en hij beantwoordt al je vragen). Veel sterkte!

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

bedankt voor de update over Louna.. ze zal zich nu vast een stuk beter gaan voelen. Ik weet dat gebitsproblemen voor ons niet altijd direct zichtbaar zijn, maar je moet ze echt serieus nemen (je moet alert zijn op elke verandering in haar gedrag), want een infectie kan de algehele gezondheid echt flink aantasten. Dus echt goed gedaan, en veel geluk met Louna.

laurence

http://lolodalisk.blogspot.com

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Stop de medicijnen gewoon in haar natvoer, dan merkt ze er helemaal niets van

Dikke knuffel voor je poezenbeest

Sterkte

Manon2611

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Wat super, alleen maar goed nieuws voor je meisje! Dikke kussen en knuffels voor je kleine schat!

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Blij voor je en natuurlijk ook voor je poes met dit goede nieuws :)

Vertaald Frans
    ?
    Rapporteren

Ah, dat is echt geweldig! Hét bewijs dat deze dierenarts zijn vak echt verstaat! Ik ben echt heel blij dat het weer beter gaat met Louna! Als je het forum leuk vindt, kom dan vooral gezellig meepraten, er zijn hier genoeg interessante onderwerpen!

Vertaald Frans
  • 30 reacties van 55

Meer weergeven
  • Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!