Mijn kat is al 3 dagen weg?

?
Anonieme gebruiker Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
Rapporteren

Hoi allemaal

Mijn poes van 4 is afgelopen vrijdag 26/05 naar buiten gegaan, dat is nu dus drie dagen geleden.

En sindsdien... helemaal niets.

Ik roep haar constant, maar het helpt niets, terwijl ze normaal nooit ver weg gaat. Ik ben echt bang🤧

Nou ja, aan de andere kant is het niet de eerste keer dat ze dit flikt. Eén keer was ze een week lang verdwenen en kwam ze terug alsof er niets aan de hand was. En ze is al vaker 3 dagen weggebleven, dus ik weet niet of ik me nu al echt zorgen moet maken.

Ze kan heel goed jagen en is doodsbang voor auto's, dus ze is wel erg voorzichtig.

Moet ik me zorgen maken? Waar zou ze kunnen zitten? (Er ligt een bos naast mijn huis, misschien daar?) Hoe kan ik haar terugvinden?

(Ik ga waarschijnlijk posters ophangen en verspreiden)

Hoelang kan een kat eigenlijk zonder eten en drinken? (Voor het geval ze ergens opgesloten zit bijvoorbeeld)

Bedankt voor jullie hulp, ik maak me echt veel zorgen

Vertaald Frans
icon info

De inhoud van het forum wordt soms vanuit een andere taal vertaald en berichten kunnen betrekking hebben op landen met andere dierenwetten. Doe je onderzoek voordat je beslissingen neemt.

Omdat het forum automatisch door AI wordt vertaald, kunnen de vertalingen fouten bevatten.

Editor laden

Schrijf je bericht en upload een foto als je dat wilt. Wees beleefd in je uitwisselingen

Je bericht zal zichtbaar zijn voor alle leden van het internationale Wamiz-forum.

23 antwoorden
Sorteren op:
  • Bekijk eerdere opmerkingen
  • ?
    Anonieme gebruiker Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Ja, ze is gechipt

Moet ik de dierenarts bellen?

Vertaald Frans
    Soadly
    Soadly Pictogram dat de vlag voorstelt Frans
    Rapporteren

Hoi,

Ja, je moet echt posters maken, hang er zoveel mogelijk op en je kunt het ook melden bij "PetAlert" op dat bekende sociale medium. Blijf rondjes lopen, probeer hem te roepen en luister goed of je gemiauw hoort. Een kat zoeken is echt als zoeken naar een speld in een hooiberg. Maar je moet echt volhouden en hem dagen- of wekenlang blijven zoeken.

Dit heeft bij mijn kat al een paar keer gewerkt. Die van mij was 5 dagen verdwenen (ik vermoed zonder te eten of te drinken). Hij bleek vast te zitten in een garage.

Heel veel sterkte!

Vertaald Frans
  • 23 reacties van 23

• Heb je een vraag? Of wil je een ervaring delen? Schrijf een bericht!